No cóż technologia poszła do przodu więc należało si spodziewać pewnych ulepszeń co do grafiki ale jednak nie sądzę by DirectX 12 pojawił się a rynku w najbliższym czasie.
Tamer Adas | 4 maja 2015, 22:30
Square Enix przygotowuje się na obecną generację pokazując możliwości swojego nowego silnika Luminous. Technologia ta korzysta z DirectX 12 dostarczonego przez Microsoft, z myślą o najnowszym Windowsie X.
WITCH: Chapter 0 [cry] - czyli najnowsze demo technologiczne pozwala nam dostrzec wielkie możliwości, które będą stały przed nami w ciągu najbliższych kilku lat.
Aby móc osiągnąć taką grafikę potrzeba było aż czterech kart Nvidii Titan X (w trybie SLI). Nie możemy liczyć, że ujrzymy takie piękną w grach w ciągu nawet 2/3 generacji, lecz to demo udowadnia jak wielkie możliwości mogą nas czekać w przyszłości.
Produkcja gier jest jeszcze większym wysiłkiem dla sprzętu nie wspominając o rozgrywce na takim poziomie, która przez wiele lat nie będzie dla nas osiągalna nawet poprzez granie w chmurze.
Śledź nas na google news - Obserwuj to, co ważne w świecie gier!
Komentarze [2]:No cóż technologia poszła do przodu więc należało si spodziewać pewnych ulepszeń co do grafiki ale jednak nie sądzę by DirectX 12 pojawił się a rynku w najbliższym czasie.
Wszelkie Prawa Zastrzeżone.
Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników.
Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu
Zawsze cos beda wymyslac zeby tylko uzytkownicy pc-tow musieli wydac troche grosza na ulepszenie sprzetu