Displate został partnerem ekipy Echo Esports, legend World of WarCraft!

lubiegrac news Displate został partnerem ekipy Echo Esports, legend World of WarCraft!
Displate został partnerem ekipy Echo Esports, legend World of WarCraft!



Tamer Adas | 28 stycznia 2022, 10:10

Polska firma Displate oficjalnie ogłosiła, że została partnerem Echo Esports, wchodząc na rynek e-sportowy, czyniąc to z najbardziej utytułowanym zespołem w World of WarCraft w historii.

Rodzimy startup rozpoczął współpracę z e-sportowymi specjalistami, który od 2020 roku zapisują się w historii World of WarCraft złotymi zgłoskami.

Kreacje będą pojawiać się podczas produkcji Echo oraz na ich transmisjach na żywo w sieci przez cały bieżący rok. Planowane są wspólne zasięgowe działania, a w ofercie sklepowej znajdą się przedmioty związane z zespołem.

Marka pojawi się w ten sposób między innymi w rozgrywkach Race to World First, w których od trzech latach toczy się zacięta i jednocześnie strategiczna rywalizacja z wieloma intrygującymi pomysłami.

Przeczytaj też: Growe abonamenty - Luty 2022, PS Puls kontrowersyjny, GWG przygodowy...

Jesteśmy niezwykle dumni, że możemy powitać Displate w świecie esportu. Ich wsparcie dla naszego zespołu i zainteresowanie tym, co robimy, było niesamowite. Dzielą naszą wizję i wspierają nas w kształtowaniu jak najlepszej przyszłości dla Echo i naszej społeczności. Nie możemy się doczekać wspólnej pracy przy wielu wydarzeniach - komentuje Yunus 'Scripe' Yüksektepe, CEO Echo.

Jesteśmy bardzo podekscytowani współpracą z Echo, gildią numer jeden w World of Warcraft na świecie. Mamy oczywiście nadzieję, że to dopiero początek owocnego partnerstwa strategicznego i jednocześnie pierwszy i nie ostatni krok Displate.com w stronę e-sportu. Z niecierpliwością czekamy na start aktywacji, którymi wesprzemy Echo w ich zmaganiach w Race to World First i Mythic Dungeon Invitationals. To partnerstwo to nasze zobowiązanie wobec geeków, których w społeczności naszych klientów jest naprawdę sporo - podkreśla Bartek Maćkowiak, Influencer Marketing Manager w Displate.

Dla Displate to olbrzymi potencjał. W 2021 osiągnęliśmy sprzedaż na poziomie ponad 5 mln metalowych plakatów, a w ciągu ostatnich 2 lat pięciokrotnie zwiększyliśmy przychody. Jedną z najbardziej popularnych kategorii na platformie od lat jest kategoria gaming. Wejście w świat sportów elektronicznych było tylko kwestią czasu. W ten sposób stajemy w szranki z innymi markami nieendemicznymi, które w ten sposób walczą o uwagę młodego konsumenta - dodaje Edyta Kowal, Brand & Marketing Communication Director.

 

Śledź nas na google news - Obserwuj to, co ważne w świecie gier!

źródło: Informacja prasowa

Komentarze [0]:
Copyright © lubiegrac.pl.

Wszelkie Prawa Zastrzeżone.

Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników.

Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu
Lubiegrac.pl

reklama

redakcja

regulamin

rss

SocialMedia

Partners