Tamer Adas | 28 stycznia 2022, 10:10
Polska firma Displate oficjalnie ogłosiła, że została partnerem Echo Esports, wchodząc na rynek e-sportowy, czyniąc to z najbardziej utytułowanym zespołem w World of WarCraft w historii.
Rodzimy startup rozpoczął współpracę z e-sportowymi specjalistami, który od 2020 roku zapisują się w historii World of WarCraft złotymi zgłoskami.
Kreacje będą pojawiać się podczas produkcji Echo oraz na ich transmisjach na żywo w sieci przez cały bieżący rok. Planowane są wspólne zasięgowe działania, a w ofercie sklepowej znajdą się przedmioty związane z zespołem.
Marka pojawi się w ten sposób między innymi w rozgrywkach Race to World First, w których od trzech latach toczy się zacięta i jednocześnie strategiczna rywalizacja z wieloma intrygującymi pomysłami.
Przeczytaj też: Growe abonamenty - Luty 2022, PS Puls kontrowersyjny, GWG przygodowy...
Jesteśmy niezwykle dumni, że możemy powitać Displate w świecie esportu. Ich wsparcie dla naszego zespołu i zainteresowanie tym, co robimy, było niesamowite. Dzielą naszą wizję i wspierają nas w kształtowaniu jak najlepszej przyszłości dla Echo i naszej społeczności. Nie możemy się doczekać wspólnej pracy przy wielu wydarzeniach - komentuje Yunus 'Scripe' Yüksektepe, CEO Echo.
Jesteśmy bardzo podekscytowani współpracą z Echo, gildią numer jeden w World of Warcraft na świecie. Mamy oczywiście nadzieję, że to dopiero początek owocnego partnerstwa strategicznego i jednocześnie pierwszy i nie ostatni krok Displate.com w stronę e-sportu. Z niecierpliwością czekamy na start aktywacji, którymi wesprzemy Echo w ich zmaganiach w Race to World First i Mythic Dungeon Invitationals. To partnerstwo to nasze zobowiązanie wobec geeków, których w społeczności naszych klientów jest naprawdę sporo - podkreśla Bartek Maćkowiak, Influencer Marketing Manager w Displate.
Dla Displate to olbrzymi potencjał. W 2021 osiągnęliśmy sprzedaż na poziomie ponad 5 mln metalowych plakatów, a w ciągu ostatnich 2 lat pięciokrotnie zwiększyliśmy przychody. Jedną z najbardziej popularnych kategorii na platformie od lat jest kategoria gaming. Wejście w świat sportów elektronicznych było tylko kwestią czasu. W ten sposób stajemy w szranki z innymi markami nieendemicznymi, które w ten sposób walczą o uwagę młodego konsumenta - dodaje Edyta Kowal, Brand & Marketing Communication Director.
Śledź nas na google news - Obserwuj to, co ważne w świecie gier!
źródło: Informacja prasowa
Wszelkie Prawa Zastrzeżone.
Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników.
Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu