Tamer Adas | 15 stycznia 2016, 15:35
Postanowiliśmy wykonać wielki skok i wydać Hitmana jako w pełni epizodyczne doświadczenie. Po części dlatego, że chcemy spędzić więcej czasu nad lokacjami i upewnić się, że spełnią one wysokie standardy odpowiednie dla serii Hitman. Najważniejszym powodem jednak jest to, że dzięki temu stworzymy żyjącą grę, która cały czas będzie się rozwijać i położy fundamenty pod kontynuowanie historii w kolejnych częściach.
Śledź nas na google news - Obserwuj to, co ważne w świecie gier!
źródło: http://www.gamezilla.pl/newsy/2016/3/wiemy-juz-dlaczego-sony-wycofalo-preordery-na-hitmana
Wszelkie Prawa Zastrzeżone.
Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników.
Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu
skok na kasę!