Tamer Adas | 5 kwietnia 2021, 23:10
Współcześnie warto zadać sobie pytanie: Do czego najczęściej wykorzystujemy telewizory? Takowe postawiło TP Vision właściciel marki Philips. Oto wyniki!
W ostatnich latach funkcjonowanie i zastosowanie telewizorów nieco się zmieniło, co szczególnie mocno odczuć można było przy okazji wprowadzanych ograniczeń, wymuszających pozostawanie dłużej w domu. Smart TV zmieniły rozszerzyły możliwości, stawiając na szerszy zakres możliwości.
Przeczytaj także: Świat w Dying Light 2 będzie interaktywny, ale my przemierzać go będziemy samodzielnie
Zgodnie z przeprowadzonym badaniem współcześnie w sporej mierze korzystamy z sieci, dzięki czemu najczęściej wybieraną aktywnością jest oglądanie tradycyjnej telewizji, przy czym mowa jest tutaj tylko o 47% ankietowanych. Tuż za tym działaniem, znalazło się korzystanie z platform strumieniowych (filmy i seriale) na poziomie 15, z YouTube'a i podobnych korzysta 15%, 8% stawia na słuchanie muzyki, a niemalże 6% skupia się na graniu w gry.
Ankietowani zdradzili, że najczęściej z telewizora korzystają do rozrywki oraz chęci zdobycia nowych informacji (w obu przypadkach mowa jest o 79% osób). Inspirację jako powód określiło 23%, natomiast walkę z samotnością poprzez TV wykorzystuje 18% ludzi. Wśród pytanych 14% z pomocą telewizji zapewnia dzieciom zajęcia (w wieku do 13 lat mowa jest tutaj o 14%).
Zapoznaj się także z: Faraday Protocol to nowa pierwszoosobowa gra typu puzzle, czerpiąca garściami z The Talos Principle czy z Portala!
Współczesny telewizor to domowe centrum rozrywki. Dzięki możliwości połączenia z internetem i szerokiej gamie aplikacji, daje wiele możliwości. Wciąż pojawiają się na rynku nowe rozwiązania, które ułatwiają wykorzystanie potencjału nowoczesnych telewizorów. W gamingu jest to choćby aplikacja eForce NOW umożliwiająca grę w chmurze, bezpośrednio na telewizorze. W telewizorach Philips gwarantujemy też wysoką jakość dźwięku – zarówno poprzez soundbary, jak i wbudowane głośniki, rozwijane wspólnie z Bowers & Wilkins, firmą doskonale zananą melomanom. Dźwięk jest ważny podczas oglądania filmu, serialu, wydarzeń sportowych, a szczególności dla tych użytkowników, którzy wykorzystują telewizor do słuchania muzyki – stwierdza Marcin Habzda, dyrektor generalny TP Vision w Polsce.
Zapewnienie dostępu do informacji i rozrywki to dwa cele, które od początku przyświecały producentom telewizorów. W związku z rozwojem nowoczesnych technologii zmienił się jednak sposób, w jaki możemy dostarczać je kupującym nasze urządzenia – podsumowuje Marcin Habzda z TP Vision.
Badanie przeprowadzono w sieci poprzez PanelWizard Direct na grupie 1027 osób w wieku od 18 do 75 roku życia w dniach od 24 do 29 września 2020 roku.
Śledź nas na google news - Obserwuj to, co ważne w świecie gier!
źródło: Informacja prasowa
Komentarze [0]:Wszelkie Prawa Zastrzeżone.
Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników.
Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu