
redakcja | 3 grudnia 2025, 15:18
Twórcy z australijskiego studia Funny Fintan Softworks wraz z wydawcą Kwalee potwierdzili datę premiery ich nowego projektu – Don’t Stop, Girlypop! – na platformie Steam. Gra zainspirowana estetyką Y2K oraz klasycznymi strzelankami typu arena shooter pojawi się na komputerach osobistych 29 stycznia 2026 roku.
Przeczytaj także:
Dla tych, którzy nie chcą czekać do premiery, dostępna jest darmowa wersja demonstracyjna na Steam. Demo pozwala wypróbować sześć wczesnych etapów gry, trzy charakterystyczne bronie oraz umożliwia współpracę z wyjątkowym cyfrowym dinozaurem, który pomaga w opanowaniu dynamicznego systemu ruchu i walki. Wśród ponad 700 ocen użytkowników demo zbiera bardzo pozytywne recenzje.
Ta szybka strzelanka wymaga nieustannego ruchu. System „wave hopping” łączy klasyczne techniki błyskawicznego skakania ze współczesnymi umiejętnościami, takimi jak podwójny skok, zjazdy na ziemię czy szybkie uniki, co wynosi płynność rozgrywki na wyższy poziom. Im szybciej się poruszamy, tym większe zadajemy obrażenia i szybciej się leczymy.
Diabeł tkwi również w złożonym systemie walki. Bronie posiadają alternatywne tryby ognia, które współgrają ze sobą, tworząc unikalne i efektowne kombinacje podczas starć. Gra uczy zarazem precyzyjnego timing’u i strategicznego podejścia do rywali, a wysoki wynik „Love” symbolizuje mistrzostwo i dosłownie czyni z gracza „Kupidyna śmierci”.
Fabuła osadzona jest w świecie zagrożonym przez korporację wydobywczą Tigris Nix, której celem jest wyczerpanie naturalnej siły zwanej „The Love”. Gracz, walcząc z robotycznymi dronami tego przedsiębiorstwa, przywraca życie i równowagę w swoim świecie, a każde zniszczone urządzenie uwalnia fragment tej ochronnej energii.
Poza intensywną walką, można także udekorować swój ekwipunek, ozdabiając bronie różnorodnymi tkaninami i ornamentami – od motyli po efektowne malowania, co dodaje indywidualnego stylu każdemu zawodnikowi.
Funny Fintan Softworks to niezależne studio z Perth w Australii, założone w 2020 roku przez Jane Fiona. Don’t Stop, Girlypop! zaczynał jako szkolny projekt, a teraz jest rozwijany dzięki wsparciu Screen Australia i Screenwest. Zespół czerpie inspirację z klasycznych, szybkich FPS-ów, zwracając uwagę na zwartość rozgrywki i silną estetykę.
Kwalee, brytyjski wydawca z wieloma nagrodami, odpowiada za dystrybucję produkcji. Firma angażuje się w rozwój gier na wiele platform i stale poszukuje nowych tytułów do współpracy.
Śledź nas na google news - Obserwuj to, co ważne w świecie gier!
Komentarze [0]:Wszelkie Prawa Zastrzeżone.
Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników.
Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu