Kiedy DICE potwierdzało informację że Battlefront nie będzie posiadać klasycznego trybu rozgrywki wielu fanów gwiezdnych wojen czuło rozgoryczenie, smutek, złość. Każda osoba, która jest fanem sieciowych FPS-ów liczyła że w tak dużej produkcji nie może zabraknąć kampanii fabularnej. Jednak... Z czasem pojawiały się wyjaśnienia dotyczące tego pytania. Dlaczego Battlefront nie posiada klasycznego singla. Początkowo DICE twierdziło iż nie było w planach tego trybu, kolejnie mówiono iż nie ma tego trybu ponieważ gra w niego bardzo mała ilość osób. Teraz na ten temat wypowiedział się CEO EA Patrick Soderlund:
-To była w pełni świadoma decyzja podjęta ze względu na chęć wypuszczenia gry obok filmu. Chcieliśmy, aby Battlefront miał jak największy oddźwięk na rynku.
I to wiele wyjaśnia. Wygląda że głównym celem była jak największa i najlepsza sprzedaż produkcji. Może trzeba było korzystać z hype'u otaczającego Przebudzenie Mocy? Tworzenie tego trybu opóźniłoby premierę gry, i wtedy tytuł ukazałby się po premierze filmu i pewnie nie osiągnąłby takiej sprzedaży. Jednak gracze oczekiwali czego innego.
Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników.
Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu