DRAGO entertainment, błyskawicznie pozyskało połowę z oczekiwanej kwoty 2 milionów złotych w ramach nowej emisji akcji. Co na nas czeka w najbliższym czasie?
Rodzime studio w dalszym ciągu prowadzi przygotowania do zaliczenia debiutu na NewConnect, tym razem poprze publiczną ofertę akcji - IPO w ramach której spółka chciała uzyskać 2 miliony złoty.
Jak już wiemy po kilku dniach i pierwszej transzy emisji akcji uzyskano przeszło połowę tej kwoty. Jeszcze przez 3 dni będzie się można zapisać do drugiej emisji.
Spółka istniejąca od 1998 roku zaprezentuje warunki od 21 września poprzez platformę CrowdConnect.pl. Inwestycyjną firmą pośredniczącą ofercie jest Dom Maklerski INC SA.
Nowe zapisy przyjmowane będą poprzez dedykowaną stronę internetową Emitenta, do której link znajdzie się na crowdconnect.pl, z maksymalną wartością pojedynczego zapisu wyniesie 1 000 akcji (28 600 zł).
Twórcy wspierający inne firmy, obecnie pracując nad zbudowaniem swojej, samodzielniej pozycji, starając się krok po kroku rozszerzać swoje portfolio, w którym mają się znaleźć takiej propozycje jak chociażby: Red Frost, Airport Contaband, Gas Station Simulator, Winter Survival Simulator czy Food Truck Simulator.
– Dzisiaj ruszyła pierwsza runda emisji, kierowana do większych inwestorów zainteresowanych złożeniem zapisów na akcje o wartości do 1 mln zł. Łącznie z wpływami z drugiej transzy, 2 mln zł posłużą nam na stworzenie trzech nowych projektów, które zasilą nasze portfolio produkcyjne. Pozostałą część kwoty przeznaczymy na dokończenie tytułów, które są już w trakcie produkcji, między innymi Red Frost, Airport Contaband, Gas Station Simulator, czy Food Truck Simulator – informuje Joanna Tynor, prezes DRAGO entertainment. – Oferta publiczna jest kolejnym krokiem milowym w drodze do osiągnięcia naszego głównego celu, jakim jest dołączenie do grona spółek notowanych na rynku NewConnect – dodaje.
- Do końca 2022 roku zamierzamy wydać zapowiadane przez nas nowe produkcje. Wcześniej jednak, do części z nich, udostępnimy bezpłatne prologi, które powinny przyczynić się do zwiększenia community – komentuje Lucjan Mikociak, szef studia DRAGO entertainment. – Jednocześnie szacujemy, że koszty produkcji większości gier finansowanych ze środków z emisji Nowych Akcji, będą wynosiły ok. 300 000,00zł. per tytuł – dodaje.
- Trwająca kampania crowdinvestingowa to ważne i przemyślane działanie, dzięki któremu chcemy między innymi zrealizować nowe produkcje spółki oraz wzbogacić oprawę marketingową projektów, zarówno tych rozpoczętych w ubiegłym roku, jak i bieżących – mówi Joanna Tynor, prezes DRAGO entertainment. – Z satysfakcją informujemy, że I runda emisji, którą rozpoczęliśmy zaledwie kilka dni temu, zakończyła się sukcesem. Ufam, że II etap emisji będzie równie pozytywny. Cena emisyjna będzie identyczna jak w pierwszej transzy – dodaje.
- To ciekawe studio gamingowe, które prezentuje ambitne projekty i konsekwentnie realizuje cele obranej przez siebie strategii – komentuje Paweł Śliwiński, prezes Domu Maklerskiego INC S.A.
Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników.
Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu