DRAGO entertainment przeceniło Treasure Hunter Simulator podczas Zimowej Wyprzedaży Steam 2020!

lubiegrac wywiad DRAGO entertainment przeceniło Treasure Hunter Simulator podczas Zimowej Wyprzedaży Steam 2020!
DRAGO entertainment przeceniło Treasure Hunter Simulator podczas Zimowej Wyprzedaży Steam 2020!



Tamer Adas | 28 grudnia 2020, 15:00

DRAGO entertainment to kolejna polska spółka gaminga, która bierze udział w Zimowych Wyprzedażach Steam 2020. Zapraszamy do rozmowy z Panią Joanną Tynor, prezes zarządu DRAGO entertainment!

Kolejna edycja Zimowego Festiwalu Steam wystartowała, zapewniając nam ostatnią okazję w tym oraz pierwszą w przyszłym roku porcję promocji na wiele, wiele gier z różnych segmentów.

Nie inaczej jest w tym trudnym roku, który powoli zmierza do swojego końca, wraz z częścią problemów, które nawarstwiały się w ostatnich miesiącach.

Podczas wielkiego święta promocji nie brakuje również polskich firm takich jak DRAGO entertainment, które zdecydowało się przecenić Treasure Hunter Simulator.

Zapraszamy Was również do zapoznania się z poniższym wywiadem z Panią Joanna Tynor, prezes zarządu DRAGO entertainment.

 

Jak oceniacie Zimowe Wyprzedaże na Steam? Czy wyróżniają się one czymś względem pozostałych, regularnych edycji?

Z naszego punktu widzenia zimowa wyprzedaż Steam jest zdecydowanie najważniejsza. Od lat możemy zauważyć tendencje, że właśnie w tym okresie zaopatrujemy się w gry na okres świąteczny, w którym mamy zdecydowanie więcej czasu na tego typu rozrywkę. Mogliśmy również zauważyć, że końcówka roku sprzyja porządkom na naszych Wishlist’ ach, w związku z tym również i wzmożony jest zakup nowych tytułów. Niestety epidemia trochę tę tendencję zmieniła i z pewnością wpłynie to na zimową wyprzedaż na Steam, musimy tylko zobaczyć w jakim zakresie. Niemniej jednak uważamy, że zimowe wydarzenia nadal pozostaną najważniejszą wyprzedażą.

Dodatkowo podczas zimowej wyprzedaży prawdopodobnie jak w latach ubiegłych, oprócz dużych obniżek cenowych będzie można zbierać tokeny, punkty lub waluty Steam Points, które pozwalają na personalizację konta lub zdobycie dodatkowych zniżek na następne tytuły.

 

Czy generalny zimowy "szał zakupowy" ma miejsce także w przypadku zakupów cyfrowych gier? Jakby nie patrzeć, pudełko pod choinką prezentuje się lepiej niż kod czy bezpośrednia obecność na cyfrowych półkach?

Ma jak najbardziej! Wirtualny prezent sprawdza się tak samo dobrze jak pudełko pod choinką. Coraz więcej osób korzysta z tej opcji, a często bywa tak, że gracze czekają na ten „zimowy szał zakupowy”, ponieważ gry są wtedy w naprawdę dobrej cenie i poza niespodzianką dla bliskich, taki prezent można zrobić również sobie. 

 

Czy spodziewacie się jakichkolwiek zmian w tym roku? Czy sytuacja w ciągu ostatnich miesięcy wpłynie na tegoroczne rezultaty finansowe?

Głęboko liczymy na to, że rok 2021 przyniesie nam wszystkim więcej spokoju i uda się powoli wrócić do normalności. Nie wiemy na ile się to uda, ale myślę, że każdy z nas ma już limit niepewności wyczerpany. Pomimo faktu, że branża gier w wyniku pandemii była jedną z nielicznych, na którą ta sytuacja nie miała, aż tak negatywnego wpływu, a wręcz w niektórych przypadkach wpłynęła korzystnie na sprzedaż – to na tę chwilę wszystko idzie zgodnie z założonym planem i aktualna sytuacja na szczęście nie odbija większego piętna na tegoroczne wyniki finansowe.

 

Na ile istotne jest to wydarzenie w Waszym kalendarzu? Czy jest to swego rodzaju zamknięcie tego trudnego roku?

Z naszej perspektywy, poza trzema miesiącami lockdown’ u, niewiele się zmieniło. Cały czas mieliśmy możliwość kontynuowania pracy w formie zdalnej - do czego nasza branża jest przygotowana i w niektórych przypadkach jest to wręcz stała praktyka. Koniec tego roku jest ważny dla nas z innego powodu, był to rok dużych zmian dla spółki, realizowaliśmy krok po kroku wszystkie działania związane z debiutem na rynku NewConnect, między innymi:  przekształciliśmy się w Spółkę Akcyjną, przeprowadziliśmy emisję za pośrednictwem platformy Crowdconnect.pl, zaprezentowaliśmy kolejne tytuły oraz z sukcesem zaprezentowaliśmy demo Gas Station Simulator podczas Jesiennej Edycji Festiwalu Steam. 

Zamykamy ten rok z olbrzymią dawką energii i nadzieją na rok kolejny, kiedy to będziemy mogli zaprezentować efekty naszych prac udostępniając graczom demo Winter Survival Simulator oraz prolog Gas Station Simulator. Oczywiście chcemy, aby koniec tego roku wiązał się z zażegnaniem pandemii i wszelkich jej skutków, jednak niestety jest to zbyt optymistyczne nastawienie. 

 

Czy Wasze gry biorą udział w Zimowej Wyprzedaży?

Gra Treasure Hunter Simulator brała udział w Winter Indie Sale na początku grudnia oraz w Humble Choice, gdzie wyprzedaż aktywna trwa do początku stycznia. Wszelkie informacje o dostępnych wyprzedażach oczywiście publikowane będą na naszym fanpage DRAGO entertainment, jak również na fanpage wydawcy tytułu: Movie Games.

 

Czy mniejsza liczba premier gier AAA jesienią 2020 może przełożyć się na lepsze wyniki podczas Zimowej Wyprzedaży?

Owszem, oczekujemy, że tak nastąpi, ale naszym zdaniem nastąpi to w stanowczo mniejszym zakresie niż wielu oczekuje. Nie zapomnijmy, że jednym z powodów mniejszej ilości premier gier AAA na koniec roku jest fakt, że w ubiegłym roku widzieliśmy więcej premier tego typu gier lub premier wersji na PC. Nie zapomnijmy, że w takich wypadkach należy oddzielić premiery odbywające się na wielu platformach i popatrzyć czysto przez pryzmat platformy Steam. 

Treasure Hunter Simulator na Steam

DRAGO entertainment S.A. chce w tym roku zadebiutować na NewConnect na przełomie trzeciego i czwartego kwartału. Wspomniana spółka Movie Games S.A. notowane jest już notowana na NewConnect.

 

Śledź nas na google news - Obserwuj to, co ważne w świecie gier!

Komentarze [0]:
Copyright © lubiegrac.pl.

Wszelkie Prawa Zastrzeżone.

Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników.

Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu
Lubiegrac.pl

reklama

redakcja

regulamin

rss

SocialMedia

Partners