FrostFall oficjalnie stało się Red Frost, co ma całkowicie potwierdzać nieco inne podejście DRAGO entertainment do swojej intrygującą propozycji na Syberii.
Polskie studio DRAGO entertainment oficjalnie ogłosiło, że zdecydowało się przemianować swój tytuł, który początkowo znany był jako FrostFall, a obecnie nosi chyba nieco bardziej intrygujący tytuł - Red Frost.
Przy okazji zapowiedzi produkcja przyciągnęła spore zainteresowanie graczy, w związku z czym studio zdecydowało się dokładniej przeanalizować co było przyczyną takiego wczesnego sukcesu. Wobec tych przemyśleń wybrano najważniejsze czynniki, a pierwszym tego śladem ma być właśnie miano Red Frost.
Postapokaliptyczny survival rozgrywający się na Syberii w najmroźniejszym obszarze w Rosji to miejsce, które jest niezwykle ciężkie do przetrwania, a właśnie to będzie nasze zadanie.
Wśród kolejnych zmian znajdziemy także większą skalę oraz świat gry, zupełnie nowe, interesujące miejscówki i zakamarki, w związku z czym naturalnie urośnie również spora liczba zadań pobocznych. Część z nich powiąże się z głównych wątkiem, a pozostałe zapewnią nam niezbadane zagadnienia związane ze światem przedstawionym.
Przy okazji wprowadzone zostanie więcej postaci, frakcji oraz grup, z którymi będziemy wchodzić w różnorakie interakcje, a wiele z nich posiadać będzie określone nastawienie.
Twórcy zdecydowali się postawić na rozbudowany system rozwoju, w związku z którym będziemy mogli skorzystać z szerszej ilości talentów oraz umiejętności, przy okazji dbając o zwiększenie roli elementów skradania się.
Jeszcze w tym roku spodziewać się możemy wersji demonstracyjnej, dzięki czemu gracze będą mogli zapoznać się z wybranym fragmentem rozgrywki. ruch ten zaplanowany został na czwarty kwartał.
- Choć jesteśmy bardzo zadowoleni z systemu przetrwania w jego obecnym kształcie, postanowiliśmy trochę go doprawić, zwiększając liczbę chorób. Będą one pojawiać się w różnych stadiach i z różnym wpływem na postać, zwiększając tym samym zanurzenie w trudnym środowisku. Niektóre z nowych dodatków do systemu korupcyjnego będą również ładnie integrować się z chorobami, dając opcjonalne podejście do środków zaradczych. - powiedziała Joanna Tynor, CEO DRAGO entertainment.
- Od dłuższego czasu pracujemy nad najważniejszym dla spółki projektem, któremu właśnie nadaliśmy nowy oficjalny tytuł Red Frost. Nasza autorska produkcja o roboczej nazwie FrostFall przez wiele miesięcy wzbudzała ogromne zainteresowanie graczy, czego efektem było pojawienie się tytułu na top liście życzeń platformy Steam – mówi prezes DRAGO entertainment. – Zdecydowaliśmy się więc na dodatkowe rozwiązania i wzbogacenie wielu aspektów gry, również w kwestiach technicznych. Wraz z rozszerzonym światem dodamy o wiele więcej quest giver’ów i side questów, niż początkowo planowaliśmy. Grę urozmaicimy też o nowe choroby, postacie niezależne czy systemy korupcji. – dodaje.
– Wierzę w to, że zastosowanie nowoczesnych technologii i ciekawych rozwiązań, które ukazują w naturalny sposób zmiany otoczenia, będzie miało istotny wpływ na sukces tego tytułu. – mówi Lucjan Mikociak, szef studia i jeden z założycieli DRAGO entertainment.
- Niedawno zakończyliśmy proces przekształcenia w Spółkę Akcyjną. Teraz możemy skupić się na realizacji kolejnego celu, jakim jest debiut na NewConnect. – komentuje prezes DRAGO. - Obecnie w produkcji mamy zapowiedziane trzy projekty, których Wishlisty doskonale nam się budowały, czyli Gas Station Simulator, Food Truck Simulator i Airport Contraband. Zanim jednak gry trafią na rynek w pełnej wersji, udostępnimy graczom ich prologi. – dodaje.
Red Frost ma się ukazać w 2021 roku na komputerach osobistych.
Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników.
Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu