Dragon Ball: Sparking! Zero Bije Rekordy Sprzedaży, Osiągając 3 Miliony Kopii w Ciągu 24 Godzin

lubiegrac news Dragon Ball: Sparking! Zero Bije Rekordy Sprzedaży, Osiągając 3 Miliony Kopii w Ciągu 24 Godzin
Dragon Ball: Sparking! Zero Bije Rekordy Sprzedaży, Osiągając 3 Miliony Kopii w Ciągu 24 Godzin



redakcja | 15 października 2024, 17:15

Dragon Ball: Sparking! Zero rozpoczął swoją przygodę z niesamowitym wynikiem sprzedaży trzech milionów kopii w ciągu zaledwie 24 godzin.

Dragon Ball: Sparking! Zero to ostatni błysk przeszłości, czasami z pewnymi wadami, ale możliwość podróży wstecz do prostszych czasów, kiedy gry nie musiały być zbalansowane ani konkurencyjne, aby były zabawne, nadal robi wrażenie.” - IGN

Grę wydano 11 października na platformy PlayStation 5, Xbox Series X i S oraz PC przez Steam, gdzie szybko stała się jedną z najczęściej granych pozycji. Obecnie SteamDB informuje o łącznej liczbie graczy wynoszącej 122 554, osiągniętej w dniu premiery.

Sparking! Zero szybko przewyższył rekordy popularności każdej wcześniejszej gry Dragon Ball na platformie Steam. Nawet Dragon Ball FighterZ od Arc System Works, osiągając szczytową liczbę graczy wynoszącą 44 303, nie zbliżył się do tego sukcesu.

Aktualnie Sparking! Zero utrzymuje się wśród graczy, z liczbą wynoszącą 28 064, przy szczytowej liczbie 83 313 graczy w ciągu 24 godzin od premiery.

Porównując sukces Sparking! Zero na Steam, Capcom's Street Fighter 6 osiągnął szczytową liczbę graczy wynoszącą 70 573, podczas gdy Mortal Kombat 1 od NetherRealm osiągnął 38 129 graczy.

Dragon Ball: Sparking! Zero, stworzony przez Spike Chunsoft i wydany przez Bandai Namco, to arena brawler wiernie odwzorowujący wizualnie fenomenalny anime, na podstawie którego powstała gra.

Przeczytaj także:

Śledź nas na google news - Obserwuj to, co ważne w świecie gier!

źródło: informacje prasowe

Tagi: dragon ball,
Komentarze [0]:
Copyright © lubiegrac.pl.

Wszelkie Prawa Zastrzeżone.

Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników.

Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu
Lubiegrac.pl

reklama

redakcja

regulamin

rss

SocialMedia

Partners