Dreams in the Witch Hause, przygodowa gra z otwartym światem bazująca na opowiadaniu Lovecrafta

lubiegrac news Dreams in the Witch Hause, przygodowa gra z otwartym światem bazująca na opowiadaniu Lovecrafta
Dreams in the Witch Hause, przygodowa gra z otwartym światem bazująca na opowiadaniu Lovecrafta



Agata Dudek | 7 listopada 2022, 18:50

Dreams in the Witch Hause, przygodowa gra z otwartym światem, stworzona przez niezależne Atom Brain Games, bazująca na opowiadaniu Lovecrafta z datą.

Znamy wstępną datę premiery kolejnego growego, przygodowego tytułu, który bazuje na twórczości Lovecrafta. Gra o tytule Dreams in the Witch Hause, bazuje na jednym z opowiadań pisarza i jest tytułem stworzonym przez jednoosobowe studio.

Zapoznaj się także z: Room 8 Group konsoliduje się z brazylijskim PUGA Studios! Grono graficznych ekspertów powiększa się o 150 osób

Fińskie studio, jednoosobowe, gra stworzona przez Antii Laakso, nagrodzonego na festiwalu filmów H.P. Lovecrafta, za produkcję krótkometrażową Sound from the Deep, filmowiec, animator i nauczyciel, pracuje nad grą, która zyskała wydawcą. Jej tytuł brzmi Dreams in the Witch Hause, a jej wydanie zajęło się Bonus Stage Publishing. Jest to gra stworzona na opowiadaniu H.P. Lovecrafta "Sny w domu wiedźmy", które to opowiadanie zostało wykorzystane także w serialu Netfliksa o tytule Gabinet osobliwości Guillermo del Toro.

Dreams in the Witch House to tytuł, który łączy elementy przygodowe w stylu "wskaż i kliknij" z działaniami z elementami RPG w otwartym świecie, z nieliniową rozgrywką.  Wiele elementów są generowane losowo, więc każda rozgrywka będzie inna. W grze wcielamy się w Waltera Gilmana, obiecującego studenta matematyki, który w 1929 roku przeprowadził się do Arkham w Massachusetts. Właśnie rozpoczyna studia na Uniwersytecie Miskatonic i mieszka w pensjonacie Dombrowskich, który ma bardzo złą reputację. On jednak nie zważa na plotki, ale jedynie do czasu. Pewnej nocy zaczynają go dręczyć dziwne sny, a w jego życie wchodzi ohydna intryga, która jeśli nie będzie ostrożny, może kosztować go życie.

Gra mieszka klasyczną rozgrywkę z survivalową i jedynie 60 dni na przygotowanie się do sabatu czarownic May-Eve. Podczas rozgrywki w nieliniowym stylu śledzimy cykl dzień/noc, mierząc się ze swoim zdrowiem, okultyzmem i matematycznymi umiejętnościami, ale często w losowej formie. Gra ma kilka możliwych zakończeń i 10-20 godzi rozgrywki. Oryginalną ścieżkę dźwiękową stworzył Troy Sterling Nies.

Przeczytaj również: Return to Monkey Island, świetnie oceniana przygodówka zadebiutuje na konsolach już za kilka dni

Kilka lat temu, kiedy ponownie przeczytałem "Sny w domu wiedźmy" autorstwa H.P. Lovecrafta, szybko zdałem sobie sprawę, że byłaby to doskonała gra przygodowa typu survival. W przeciwieństwie do moich poprzednich prób ukończenia, yym razem moja motywacja była silna, ponieważ kochałem materiał źródłowy - mówi deweloper Antti Laakso.

 Jestem bardzo podekscytowany i czuję ulgę, że mam profesjonalistów, którzy przeprowadzą mnie przez ten nerwowy okres. Dobrze jest dzielić się ciężarem! - opowiada Antti Laakso o współpracy z wydawcą i udostępnianiu gry na świat.

Gra zmierza na komputery osobiste PC, na Steam. Jej premiera przewidziana jest na początek 2023 roku.

Karta gry na Steam

Śledź nas na google news - Obserwuj to, co ważne w świecie gier!

źródło: Informacja prasowa

Komentarze [0]:
Copyright © lubiegrac.pl.

Wszelkie Prawa Zastrzeżone.

Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników.

Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu
Lubiegrac.pl

reklama

redakcja

regulamin

rss

SocialMedia

Partners