W internecie dostępne są już sylwetki bohaterów, screenshoty, czy nawet informacja, że prócz wyjścia gry na Xbox'a one trafić może ona na komputery osobiste.
Przed wami jeszcze więcej informacji dotyczących Gears of War 4 produkcji studia The Coaltion. W najnowszym numerze "Game Informer" tematem numer jeden była właśnie ta produkcja,. Dzięki temu poznaliśmy wiele nowych informacji na temat kolejnej części trylogii, która nadal cieszy się wielką popularnością wśród użytkowników Xboxa 360 oraz Xboxa One.
Oto nowe informacje dotyczące Gears of War 4:
Akcja gry toczy się na planecie Sera, 25 lat po wydarzeniach ukazanych w Gears of War 3
W Gears of War 4 pojawi się kanapowy co-op dla dwóch osób (o trybach sieciowych nic nie wiadomo)
Ludzkość stała się gatunkiem zagrożonym, występującym w ogrodzonych murami miastach i poszukującym schronienia przed potężnymi wichurami
W grze występują cztery rodzaje pogody: zaczyna się od silnego wiatru, który przeradza się w gwałtowne nawałnice, mające wpływ na walkę i użycie broni; ich występowanie zmusza graczy do skupienia się na przetrwaniu
Porywy wiatru w trakcie walki mogą pomóc sprawniej przemieścić pocisk lub sprawić, że kule zawrócą w stronę postaci kontrolowanej przez gracza
Efekty pogodowe będą wpływały rzecz jasna także na przeciwników, co można strategicznie wykorzystać
Wiele lokacji - lasy, fortece - inspirowanych jest północnym regionem Włoch
Twórcy Gears of War 4 chcą wrócić do "intymności" z oryginalnych Gearsów
Zespół postanowił skupić się na opowieści przedstawiającej trzy postacie przewodnie w 24-godzinnych odcinkach
Opowieść zaczyna się od Kait, mieszkającej poza murami miast, gdy w jej wiosce pojawia się nowa tajemnicza siła; troje głównych bohaterów rusza na poszukiwania odpowiedzi do lasu, zastanawiając się, dlaczego to właśnie oni jako jedyni przetrwali
Nowi wrogowie nazywają się The Swarm
Po wojnie zwłoki wielu Locustów wrzucono do zbiorowych mogił; bohaterowie podejrzewają, że nowe zagrożenie może mieć z tym związek
W pierwszej misji gracze napotykają człekokształtne monstra zwane Juvies; to prawdopodobnie pierwsza faza jego ewolucji; dalej mogą się przekształcić w "Drones" i korzystać z broni; niewykluczone, że to najbardziej pospolity typ wroga, z jakim przyjdzie się mierzyć graczom w Gears of War 4
Innym rodzajem przeciwnika jest "Pouncer", który potrafi zmienić swoją taktykę w zależności od tego, co robi gracz - jeśli wychodzi na otwartą przestrzeń, wystrzela trujące lotki; kiedy zaś kryje się za zasłoną, przeciwnik próbuje go dopaść
The Coalition wniosło spore zmiany do systemu osłon, dzięki czemu jest więcej opcji uśmiercania przeciwników; trzeba jednak uważać, bo i nieprzyjaciele mają swoje efektowne ciosy kończące i potrafią wyciągnąć postać gracza zza osłony
Twórcy Gears of War 4 duży nacisk kładą na multiplayer; sami dostrzegają, że poprzednie odsłony w 90 proc. skupiały się na kampanii, a tylko w 10 proc. na trybue wieloosobowym
Autorom gry zależy na tym, by spełniała ona wymagania użytkowników okazjonalnych, jak i e-sportowców
The Coalition wie, jak bardzo gracze uwielbiają tryb hordy i obiecują, że w tym względzie nie zawiodą
Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników.
Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu