Dying Light 2 jest dziś prezentowane przez Techland na specjalnej transmisji. Co zaoferuje nam druga odsłona? Co zmienia? Czy to będzie kolejny hit?
Wrocławska firma w dniu dzisiejszym zaprezentuje światu nowy materiał wprost z rozgrywki, która jakby nie patrzeć dotychczas nie była zbyt mocno eksponowana. Może to nieco dziwić, jednakże już dziś przestanie to obowiązywać i będziemy się mogli nacieszyć konkretnym fragmentem.
Rozgrywka jak się okazuje pochodzi jeszcze z okresu targów E3 2019... szkoda, ze nie przygotowano osobnego materiały specjalnie na ten pokaz. Aiden jak się okazuje będzie musiał poradzić sobie z kwestią wody oraz... frakcji o nią rywalizujących.
Oprawa graficzna prezentuje się naprawdę ładnie i klimatycznie, wykonanie dymu na imprezie robi spore wrażenie. Znacznie gorzej jest w kwestii włosów, które w ostatnim czasie były wykonywane lepiej.
Miasto i jego ogólny widok mogą robić wrażenie, ponieważ naprawdę wiele możemy zobaczyć, a wysokie centrum miasta już teraz zostało znakomicie wypełnione przez obecnych mieszkańców. Walka po raz kolejny może się pochwalić mocnymi scenami oraz potężnymi ciosami.
Świat jest tym razem faktycznie mocno zmienny w zależności od tego kto nim rządzi i do czego go wykorzystuje. Jak się okazuje tym razem skorzystać będziemy mogli z linki do rzucania oraz z mini spadochronu do poruszania się pomiędzy budynkami. Co ciekawe, przestrzenie potrafią być naprawdę odmienne... po jednej stronie ludzie, po drugiej już czekają zombie.
Niektóre akcje niestety wydają się być nieco przesadzone, ale generalnie widać chęć pozostania w miarę przy realizmie. Przeciwnicy są naprawdę agresywni (zombie), dzięki czemu gra nabiera jeszcze większej głębi. Szkoda jednak, że część akcji i wyswobadzania się odbywa się z użyciem elementów QTE... to może być problematyczne i często jest z resztą nielubiane.
[20:16] Przejścia pomiędzy całymi dzielnicami wydają się być naprawdę rozbudowane, a co tym idzie prawdopodobnie nie będziemy mogli ot tak przemieszczać się pomiędzy nimi. Zabawa tym razem trochę mniej różni się za dnia i w nocy, dzięki czemu często będziemy się po cichu przemieszczać popołudniu, będąc z dala od wzroku rywali.
[20:18] Materiał wskazuje, że opowieść może się naprawdę mocno różnić pomiędzy poszczególnymi fragmentami, lecz póki co scenariusz i tak wydaje się być naprawdę ciekawy.
[20:20] Tym razem o wiele rzadziej będziemy wchodzić w długie starcia, wszystkie będą odbywać się krótko i z użyciem otoczenia oraz potężnych broni. Walka ponownie będzie trudna, a określeni przeciwnicy nie będą mieć problemu z obaleniem nas czy przebiciem naszego bloku. System walki wydaje się realnie działać zgodnie z naszymi ciosami, realnie zmieniając chociażby ciosy kończące.
Woda zmieniła swoje miejsce, jednocześnie otwierając jeden fragment mapy oraz zmieniając wygląd innych dzielnic, nie wspominając o ich charakterze. Co ciekawe może to się wiązać także z nowymi typami przeciwników oraz zmianą sił pomiędzy poszczególnymi frakcjami. Te potrafią się posługiwać nawet i niecnymi metodami do osiągania swoich celów... a my stajemy pomiędzy nimi!
Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników.
Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu