Dying Light ma już cztery lata (aż trudno uwierzyć, że to już tyle, prawda? ;D ), w związku z czym Techland szykuje dla graczy kilka ciekawych atrakcji.
Polska gra od dnia premiery doczekała się wielkiego zainteresowania i wsparcia graczy, których było aż 16 milionów! To pozwoliło grze żyć aktywnie przez cały czas, a już wkrótce będziemy mogli sprawdzić nowe atrakcje dla społeczności.
W związku z 4. rocznicą zdecydowano się zaoferować specjalne wydarzenie, które dostarczy podwójne doświadczenie oraz masę niespodzianek. Jakby tego było mało to znaleźć można także skórkę dla Buggy z gry Rocket League.
Zapomnieć nie można także o tym, że do takich rezultatów potrzebna była ciężka codzienna praca i wprowadzanie świeżych elementów takich jak dodatek The Following, zestawy DLC-ków, roczny program “10-in-12” oraz dodatkowy tryb wieloosobowy znany jako Prison Heist.
- Ostatnie cztery lata wyniosły na zupełnie inny poziom zarówno markę Dying Light jak i całą firmę, bo deweloperskie i wydawnicze oddziały rozrosły się o ludzi, których pasja jest odzwierciedlona w naszych grach. Te utalentowane zespoły oraz oddana społeczność, to duża część DNA Techlandu. I coś, co inspiruje nas do rozwijania marki przez taki długi okres czasu - mówi Paweł Marchewka, CEO Techlandu.
- To podejście przekłada się na sprzedaż, która nie tylko oparła się spadkom, ale wręcz znacząco wzrosła względem poprzedniego roku, co nie jest codziennością na rynku. Nasze podejście, polegające na ciągłym zaangażowaniu społeczności i tworzeniu kolejnych iteracji gry na podstawie opinii jej najbardziej zagorzałych członków, nie tylko cieszy obecnych fanów, ale również przyciąga nowych - dodaje Marchewka.
Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników.
Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu