Daragnis | 27 stycznia 2016, 12:40
“Tryb Koszmaru zaprojektowaliśmy dla tych graczy, którzy szukają większych wyzwań i pełniejszej immersji. Koszmar bierze wszystkie elementy z trudnego poziomu i podkręca je jeszcze bardziej.” - mówi producent, Tymon Smektała. “Staramy się zbliżyć doświadczenia płynące z Dying Light do tych, które mogłyby mieć miejsce podczas prawdziwej apokalipsy, do sytuacji w której każdy twój ruch może zaważyć o twoim być albo nie być. Dodaliśmy jednak dwa ułatwienia. Rozgrywka w trybie współpracy na najwyższym poziomie daje więcej punktów doświadczenia i zwiększa szansę na znalezienie najlepszych przedmiotów.” – dodaje Smektała.
Śledź nas na google news - Obserwuj to, co ważne w świecie gier!
źródło: https://boxoffstore.pl/pl/
Wszelkie Prawa Zastrzeżone.
Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników.
Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu