SSD i dźwięk 3D z silnika Tempest mają zapewnić nowy poziom doznań, lecz Sony opatentowało jeszcze jedne rozwiązanie gwarantujące coś jeszcze ciekawszego!
22 maja Sony oficjalnie opatentowało wyjątkowe rozwiązanie, które być może zagości w PlayStation 5. Gdyby się tak stało, być może doświadczylibyśmy czegoś jeszcze bardziej unikatowego.
Jak się okazuje plany mówią o dynamicznym generowaniu muzyki w trakcie grania, czyli specjalnej technologii bazującej na sztucznej inteligencji, która miała by na bieżąco kreować muzykę biorąc pod uwagę kilka czynników.
Pomysł zakłada, że system analizowałby nie tylko utwór oraz sytuację postaci w grze, ale także miałby być w stanie analizować gracza, jego typ zachowania oraz generalny charakter podczas grania, starając się kreować jak najlepsze doznania.
Czynniki te posłużyły jako podstawa, a samo rozwiązanie miałoby być w stanie brać pod uwagę jeszcze wiele innych kweestii, starając sięprecyzyjnie kreować jak najlepszy klimat oraz doświadczenie.
Brzmi to wręcz kosmicznie oraz nieco przerażająco, w zamian jednak moglibyśmy liczyć na wiele super wyjątkowych utworów, które wpadać nam będą
Pojawiają się także naturalne wątpliwości dotyczące prywatności, tego jak ścieżka dźwiękowa miałaby kształtować reakcje gracza (uspokajać, a może jeszcze mocniej by go "nakręcała"?). Niemniej gdyby twórcom udało się faktycznie zaimplementować to rozwiązanie, moglibyśmy liczyć się z rewolucją.
Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników.
Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu