Skull and Bones po sporym opóźnieniu cały czas ciężko powstaje i za sprawą obecności na konferencji Ubisoftu podczas targów E3 2018. Jak tym razem wyszło?
Początkowa zapowiedź, że będziemy mieli do czynienia z sieciowym tytułem mogła odrzucić wielu graczy (w tym mnie :P ) w związku z czym oczekiwania dość mocno się podzieliło. Warto zwrócić uwagę, że mimo chęci lub niechęci, Ubisoft wykonał kawał roboty, dzięki której walki na morzach prezentują się zacnie i z pewnością dostarczą graczom wiele pozytywnych wrażeń i satysfakcji.
Jeszcze przed pełnoprawną konferencją zobaczyć można było co nieco właśnie z Skull and Bones, dzięki czemu gracze już wtedy mogli nakręcić się na pirackie przygody.
Zaprezentowany w trakcie materiał posiadał wielkie emocje oraz utwór znany graczom z ostatniej odsłony Króla Artura i interpretacji legend arturiańskich. Nie zabrakło nawet odcieni jasno kojarzących się z naszym rodzimym Wiedźminem!
Zaprezentowana rozgrywka przyniosła sporo danych o przebiegu zabawy, interfejsie czy rozwiązaniach w ramach świata przedstawionego i wybranego okresu historycznego. Oprawa graficzna zaprezentowała się świetnie zwiastując, że będziemy mieli na co spoglądać w trakcie dłuższych wypraw.
Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników.
Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu
Nie wiem czy nie za dużo o tych piratach. Czas pokaże ale jeszcze mamy pare produkcji w zanadrzu tego