Star Wars Jedi Fallen Orderpojawiło się w zasadzie jako pierwsza gra na EA Play 2019, dzięki czemu mogliśmy ponownie zobaczyć grę oraz jej ogólny stan.
Najnowsza propozycja Respawn Entertainment po raz kolejny została nam zaprezentowana, tym razem za sprawą aż 30 minutowego show, podczas którego mogliśmy po raz kolejny zobaczyć rozgrywkę.
Jak się okazuje ta naprawdę mocno stawia na akcję, choć nie brakuje także elementów przenikania oraz przemykania w taki sposób, aby niepożądani goście nie mogli nas śledzić, a już tym bardziej znaleźć.
Sporo czasu poświęcono na ogólne rozmowy o pomyśle, jego realizacji oraz podejściu do uniwersum, które przecież ma już swoje lata oraz doczekało się przecież resetu....
Show jako takie rozpoczęło się od tradycyjnych rozmów o emocjach i ekscytacji wraz z krótkim zarysowaniem tego co stało i będzie stało przed graczami. Zobaczyć mogliśmy aż 15 minut rozgrywki.
Tym razem możemy bliżej przyjrzeć się grafice, która zdecydowanie bardziej stawia na animacje i styl ostatnich seriali animowanych niż zasadniczego realizmy. Wiele elementów jest miękkich, a w większej perspektywie zdecydowano się zadbać o większą rolę realizmu.
W zabawie nie mogło zabraknąć mocy i miecza świetlnego jak również uroczego robocika jako kompana. Walka jest dość ciekawa, ponieważ interfejs jest mocno w niej widoczny, ale nie przeszkodziło to w zachowaniu filmowości i stylu z założeń inspirowanych serię Souls.
Zabawa mocno jest nastawiona na klasyczną akcję, choć nie można produkcji odmówić solidnego stylu i pomysłu na zachowanie odpowiedniego balansu atrakcji. Widać to także w umiejętnościach Cala, który potrafi wrogów lekko wstrzymywać w ruchu, aby dalej móc ich skuteczniej wyeliminować.
Twórcy ciekawie bawią się konwencją oraz dość często angażują różne strony (żołnierze imperium i zwierzęta) do konfliktu, co możemy wykorzystać pod siebie. Materiał przedstawił nam także mechanikę parowania ciosów i błyskawicznego zadawania ciosów poprzez kontry, które są nadzwyczaj efektowne. Przeciwnicy są zazwyczaj na jeden cios przez co zabawa wygląda nieco nużąco, choć kombinacje mocy z pewnością umożliwią dokonanie czegoś efekciarskiego.
Wieści o świecie przedstawionym poznamy za sprawą skanowania otoczenia oraz przeciwników, w czym pomoże nam nasz robocik. Wszystko co się znajdzie w grze będzie należeć do nowego kanonu. Nowe informacje i atrakcje z gry znajdą się także na konferencji Microsoftu.
Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników.
Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu