W ostatnich dniach UFC 4 doczekało się wielkich kontrowersji w wyniku decyzji EA. Wydawca i producent zdecydował się zmienić swoją decyzję i przeprasza!
Niespodziewanie po miesiącu od premiery Electronic Arts wprowadziło do swojej gry realne reklamy, odwołujące się do wydarzeń w grze. Niemniej forma tego typu zabiegu była odmienna.
Duża wstawka przy powtórkach to było coś co znacząco poruszało graczy, powodują u nich wielkie niezadowolenie. Korporacja posłuchała jednak społeczności i zdecydowała się zrezygnować z tego ruchu oraz przeprosić.
Co prawda pierwsze ogłoszenie sugerowało, że jest to jedynie nieco inna forma i nic nowego w serii, jednakże ostatecznie zdecydowano się zrezygnować z pomysłu oraz wydawać oficjalne przeprosiny.
Element ten być może wróci przy okazji kolejnej odsłony, na pewno ma się poprawić komunikacja z graczami. Być może jednak postawione zostaną nieco inne akcenty i sposoby.
Trzeba docenić, że zdecydowano się wycofać z pomysłu, który zdecydowanie mógł się nie podobać, wsłuchując się w uwagi oraz argumentację.
UFC 4 dziś debiutuje (tj. 14 sierpnia 2020 roku) na PlayStation 4 oraz Xbox One.
Wszystkie te bijatyki, FIFY czy NBA są podobne. Z roku na rok oprócz nazwisk to co może sie jeszcze takiego zmienic by zaskoczyc i zmusic niejako do kupna kogos kto ma edycje z roku wczesniejszego ?
Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników.
Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu
Wszystkie te bijatyki, FIFY czy NBA są podobne. Z roku na rok oprócz nazwisk to co może sie jeszcze takiego zmienic by zaskoczyc i zmusic niejako do kupna kogos kto ma edycje z roku wczesniejszego ?