Tamer Adas | 13 września 2021, 10:10
Efektowne wykonanie Déjà Vu w DEATHLOOP, F1 2021 z serią After the Apex, nowości Lenovo, Just Dance 21 z 4. sezonem The Traveller. Więcej w Krótkie Info!
Na Spotify pojawił się utwór Deja Vu, wykonany tym razem przez Madison Beer, Steve Aoki i Future, przypominając graczom o pierwszym efektownym zwiastunie gry Deathloop, która dziś debiutuje na rynku!
Sezon 4 "The Traveller" pojawił się w Just Dance 21, gdzie gracze mogą wskoczyć do kosmicznego klimatu, pełnego wyjątkowych utworów. Nowości realizowane są porpzez 2 części. W pierwszej w grze pojawi się do 23 września, i zawiera ekskluzywny utwór z Just Dance 2022, "Rock Your Body" Justina Timberlake'a. W drugiej od 7 października do 28 października, rozgrywka zostanie jeszcze bardziej rozszerzona!
Codemasters wystartowały w F1 2021 ze specjalną akcją, w ramach której powstała seria materiałów wideo After the Apex, realizowana z kierowcą zespołu McLaren Formula 1 - Danielem Ricciardo.
Możliwość pracy z naszymi partnerami w EA SPORTS sprawia, że mamy ekscytującą możliwość zbadania nowych ścieżek i stworzenia treści, które dają naszym graczom wyjątkową możliwość obserwowania swoich bohaterów F1® poza torem – mówi Paul Jeal, F1 Senior Franchise Director w Codemasters. - Mamy jeszcze wiele planów do końca tego sezonu i już czekamy na szansę podzielenia się nimi w nadchodzących miesiącach. -
Przeczytaj też: Zapowiedziano Pax Narcotica Trafficker, najnowszą strategię w portfolio Games Operators
NZXT wypuściło na rynek swój nowy produkt w postaci mikrofonu NZXT Capsule, stawiające na wyrazisty dźwięk, efektowny design, matowe barwy oraz możliwość skorzystania z własnego wysięgnika.
Naprawdę chcieliśmy się skupić na zaoferowaniu graczom i streamerom tego, czego rzeczywiście potrzebują. Właśnie dlatego NZXT Capsule nie posiada zbędnych trybów zbierania dźwięku i nie wymaga żadnego oprogramowania. To elegancki mikrofon typu plug & play - po prostu podłączasz go i używasz. - powiedział Johnny Hou, założyciel i dyrektor wykonawczy NZXT.
Lenovo G27e-20 i Lenovo G24e-20 to dwa nowe monitory dla graczy oferujące jakość, atrakcyjną również do pracy czy innych aktywności w wolnych chwilach.
Vivid Games ogłosiło swoje wyniki za sierpień, mogąc się pochwalić stałymi przychodami (2,15 mln zł) oraz sprzedażą. Ba w tym roku zanotowano najwyższe rezultaty.
Ustabilizowaliśmy przychody na wysokim poziomie, nastąpił wzrost zaangażowania długoterminowego i ARPU w kluczowych tytułach. Dokonaliśmy optymalizacji dotychczasowych kampanii UA, pozostawiając te najbardziej opłacalne i w nadchodzących miesiącach będziemy je skalować. Stan gotówki na rachunkach jest zadowalający i rośnie w ostatnich miesiącach. Mimo istotnego obciążenia kosztami amortyzacji wypracowaliśmy też 50 tys. zł zysku netto. Rosnąca EBITDA odzwierciedla naszą faktyczną sytuację – wyjaśnia prezes Vivid Games S.A. Jarosław Wojczakowski.
W ostatnich miesiącach Real Boxing 2 przeszedł gruntowną modernizację. Oferta skierowana do graczy jest obecnie różnorodna i angażująca. Kluczowym działaniem, na którym skupił się nasz zespół w sierpniu było przygotowanie i przeprowadzenie działań LiveOps*, polegających na wprowadzeniu oferty z postacią Manny’ego Pacquiao. Jesteśmy obecnie w trakcie weryfikacji pierwszych wyników. Spodziewamy się odzwierciedlenia ww. działań zwłaszcza w retencji długoterminowej i wpływu na wynik w dłuższej perspektywie. Planujemy już kolejne działania z zakresu LiveOps. Chcemy, by pojawiały się regularnie i wzbogaciły ofertę gry. – podkreśla Bartosz Biniecki, product owner marki Real Boxing.
Cieszą nas premiery naszych tytułów na kolejnych platformach, jednak traktujemy je jako dodatek, także finansowy, do naszej podstawowej działalności. Dystrybucja na Nintendo Switch jest uzależniona w głównej mierze od postępów prac po stronie Qubic Games, więc nie mamy wpływu na ewentualne opóźnienia czy przesunięcia. – podkreśla Piotr Gamracy, general manager Vivid Games S.A., odpowiedzialny za dział publishing.
Zapoznaj się również z: Daedalic i Snowhound Games ujawniły Potion Tycoon, swoją nadchodzącą strategię w świecie fantasy!
Tarczyński Protein Team po lipcowych zmianach doczekało się nowego składu (Karol „NATSU” Olszak, Michał „mchk” Bartosiak, Bartłomiej „Masked” Trybuła, Szymon „sk1tt” Rogoziński oraz Adrian „Bojjar” Bojar), który będzie rywalizował w finałach jesiennych Mistrzostw Polski ESL. Marka przy tej okazji radzi sobie także w ramach własnego studia - Tarczyński Studio Live, które osiągnęło sukces pokazu zawodów Malta Vibes Knockout Series (blisko 100 godzin z blisko 340 000 obejrzeniami oraz przeszło 146 tysiącami unikalnych widzów).
Nasze zaangażowanie w e-sport rośnie z roku na rok, a rezultaty każdorazowo utwierdzają nas w przekonaniu, że wejście w świat gamingu było właściwą decyzją. W krótkim czasie dla wielu kibiców i graczy staliśmy się integralną częścią rozgrywek – czy to dzięki transmisjom Tarczyński Studio Live, czyli naszej telewizji dla graczy, czy też przekąskom z naszej oferty, które towarzyszą zawodnikom i kibicom. E-sport to przyszłość marketingu sportowego – dlatego w tej branży z całą pewnością dalej będziemy aktywnym graczem – mówi Tomasz Tarczyński, Dyrektor Marketingu i Eksportu w Tarczyński S.A.
Śledź nas na google news - Obserwuj to, co ważne w świecie gier!
źródło: Informacje prasowe
Komentarze [0]:Wszelkie Prawa Zastrzeżone.
Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników.
Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu