Tamer Adas | 17 grudnia 2022, 07:10
Electronic Arts zdecydowało się oficjalnie podsumować 2022 rok, oferując graczom szereg intrygujących statystyk oraz danych, bazując na dokonanych zakupach oraz sesjach całej społeczności. Które tytuły okazały się najważniejsze dla wydawcy?
Jeden z największych wydawców na świecie zdecydował się podsumować swój rok w świecie gier ze społecznością graczy, których udało się firmie zgromadzić w licznie 600 milionów graczy i co ciekawe... najmniej statystycznie było ich w Ameryce Północnej (12,8%), względem innych kontynentów (liderami została Azja i Pacyfik (27,2% oraz Europa 24,9%).
Najpopularniejszą grą okazała się FIFA 23, za którą znalazło się darmowego i wieloosobowe Apex Legends. A zapomnieć nie możemy także o mobilnej FIFIE Mobile, która wygrała w swojej kategorii. Cała seria piłkarska zanotowała strzelenie 32 miliardów bramek, natomiast GG w Apexie uzyto 9 milonów graczy, a przecież w takim F1 22 odbyło się przeszło 218 milionów wyścigów!
W mobilnym Golf Clash odnotowano ponad 5,7 miliona dołków, natomiast w Design Home wykreowano aż 380 milionów pomieszczeń. W przechodzącym w tym roku za darmo The Sims 4 zanotowano przeszło 1,4 miliarda godzin, jednocześnie kreując o 18,5% więcej simów niż w poprzednim, 2021 roku!
Śledź nas na google news - Obserwuj to, co ważne w świecie gier!
źródło: Informacja prasowa
Komentarze [0]:Wszelkie Prawa Zastrzeżone.
Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników.
Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu