Tom Clancy's Rainbow Six Siege i jego wielki turniej Six Invivational dostępny będzie na TVP Sport, kolejne wieści z obozu X-kom AGO.
Ubisoft Polska oraz Telewizja Polska ogłosiły, że największy turniej w Tom Clancy's Rainbow Six Siege będzie można śledzić na antenie TVP Sport. Six Invivational będzie można śledzić nie tylko za pośrednictwem kanałów Twitch, ale także z poziomu strony tvpsport.pl oraz aplikacji mobilnej.
Zmagania będą komentowane na bieżąco wraz z analizą poszczególnych spotkań, zespołów oraz akcji, za co odpowiadać będzie zespół ekspertów oraz komentatorów.
Finały Six Invitational 2020 odbędą się od 14 do 16 lutego 2020 roku.
Organizacja x-kom AGO nawiązała współpracę z marką Garmin, która w ostatnim czasie zajmuje się także dostarczaniem sprzętów oferujących dostęp do wielu statystyk oraz danych w trakcie e-sportowych zmagań.
Zegarki serii fenix 6 zapewnią drużynie możliwość śledzenia aktywności poszczególnych graczy w trakcie pojedynków, treningu czy relaksu. To pierwsza e-sportowa ekipa, która zdecydowała się na tego typu rozwiązanie w skali międzynarodowej.
- To niesamowite, że lider technologii pomiarowej na świecie, zdecydował się na współpracę z naszą organizacją. Produkty tworzone przez markę Garmin to najwyższa półka. Korzystają z nich najlepsi sportowcy na świecie, uprawiający sporty ekstremalne. Niezmiernie cieszy nas fakt, iż zegarki, które otrzymamy posiadają funkcje, dzięki którym możemy realnie analizować parametry życiowe zawodników, które będą uwzględniane przy planowaniu optymalnego cyklu treningowego naszych zawodników. Dodatkowo sama marka jest na tyle silnie zakorzeniona w sporcie, że jest to wymarzony partner dla x-kom AGO. - mówi Jakub Szumielewicz, prezes organizacji x-kom AGO.
- Multisportowe smartwatche Garmin fēnix® 6, z których będą korzystać zawodnicy x-kom AGO, dostarczą zawodnikom pełen przekrój danych związanych ze zdrowiem i wydolnością. Wskaźniki, takie jak Body Battery pomagają ocenić swój rytm dobowy i zoptymalizować dzień, tak by osiągnąć maksymalną wydajność w pożądanym momencie. Esport to dyscyplina, która z każdym sezonem się profesjonalizuje i jesteśmy pewni, że w połączeniu z odpowiednim treningiem, nasze rozwiązania technologiczne pomogą zawodnikom wejść na wyższy poziom. – mówi Jakub Szałamacha menedżer ds. marketingu Garmin Polska.
"Jastrzębie" ponadto dalej będą współpracować z marką Orbit, pozostając sponsorem na koszulkach, biorąc także aktywny udział w dbaniu o zawodników.
- Nasza aktywność w roku 2019 i decyzja za tym idąca o przedłużeniu umowy z marką Orbit wskazuje jasno, że jesteśmy wydajną platformą do promocji produktów FMCG wśród młodych ludzi, będących fanami esportu i gamingu. Cieszymy się, iż grupa Mars chce kontynuować z nami współpracę w najbliższych 12 miesiącach. - mówi Jakub Szumielewicz, prezes organizacji x-kom AGO.
Valve wprowadziło kolejne aktualizacje do CS:GO w wyniku których twórcy i społeczność będą mogli skuteczniej walczyć z toksycznymi osobami psującymi zabawę wszystkim innym, negatywnie wpływając na zabawę. Pod lupą znajdzie się czat głosowy oraz pisemny.
Skoro jesteśmy już przy tym tytule to odnotować również warto, że Counter Strike Global Offensive osiągnęło wyśmienity wynik aktywnie grających w jednej chwili, w wyniku czego przebito absolutny rekord. Aż 876 575 graczy jak na tak wiekową produkcję to rezultat imponujący i aż ręce same się składają do oklasków.
LoL-owe G2 Esports okazało się po raz kolejny absolutnie niepokonane, w wyniku czego zespół Marcina "Jankosa" Jankowskiego osiągnęła szóste zwycięstwo w splicie League of Legends European Championship.
Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników.
Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu