Stacje kosmiczne, podróż w przestworzach, kosmos i tym podobne miejsca są często spotykane w wielu grach już wydanych lub zapowiadanych.
Bytowanie na takowej stacji kosmicznej, w nieco innej formie zaproponują nam Panowie Kevin Glaap i Zein Okko, członkowie Goodwolf Studio i twórcy dość nietypowej gry przygodowej, w której przechodzić będziemy przez pięć rozdziałów posługując się jedynie tekstem.
Pomysł na projekt zrodził się z pracy magisterskiej opublikowanej bezpłatnie w 2015 roku. Z czasem rozrósł się na tyle, by deweloperzy zdecydowali się rozbudować grę i podzielić ją na epizody. We wrześniu 2015 roku twórcy umieścili remake gry na Kickstarterze i dość szybko uzbierali stosowną kwotę, co pozwoliło pracować nad kolejnymi czterema epizodami.
Code 7, bo taki brzmi tytuł tej gry, pozwoli nam jak już wcześniej nadmieniłam przenieść się na pokład stacji kosmicznej, na której naszym jedynym sprzymierzeńcem jest komputer. Wcielamy się w hakerkę imieniem Alex, która pomoże swojemu partnerowi, Samowi zrozumieć co dzieje się na owej stacji, jaką tajemnicę kryje to miejsce, w którym nic nie jest tak, jakim się może zdawać.
Projekt zaoferuje graczom łatwe sterowanie za pomocą klawiatury, pełne głosowe dialogi, muzykę i dźwięk oraz wiele zakończeń.
Code 7 zadebiutuje na komputerach PC, Mac i Linux.
Też mi się wydaje intrygująca i dość nietypowa, jeśli chodzi o gry z gatunku przygodowych. Problemem może jednak być znajomość języka angielskiego, skoro tekstu, jak mniemam będzie sporo. Chyba, że gra dostępna będzie także w naszym ojczystym języku ;)
Wydaje się dość specyficzna i intrygująca. Bazowanie na samym tekście jest odważnym posunięciem ale w tej grze gołym okiem widać, że mocno wpłynie na klimat.
Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników.
Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu
Też mi się wydaje intrygująca i dość nietypowa, jeśli chodzi o gry z gatunku przygodowych. Problemem może jednak być znajomość języka angielskiego, skoro tekstu, jak mniemam będzie sporo. Chyba, że gra dostępna będzie także w naszym ojczystym języku ;)