Osiągnięto cel, ale nic za bardzo ponad.
Agata Dudek | 19 maja 2018, 12:00
Na Kickstarterze jeszcze tylko przez około 30 godzin trwać będzie kampania niezależnej gry Indie, stworzonej przez rodzime studio appSide Down, zatytułowanej Escape Doodland, której wydaniem zajęła się firma PlayWay S.A.
Projekt jest zabawną, bardzo szybką platformówką z elementami przygodówki, w której przenosimy się do bazgrołowego świata. Gra wykonana jest w rysunkowym stylu graficznym, na zeszytowej kartce. Escape Doodland jest już na finiszu udanej kampanii finansowej na Kickstarterze, której głównym zamierzeniem był rozwój rozgrywki w trybie wieloosobowym.
Fabuła tej kolorowej, rysunkowej platformówki opowiada historię Bazgrolaków, zamieszkujących Bazgrołowice, w którym rządzi śmierć i zniszczenie. Miejsce to zostało nawiedzone przez Pożerę, która posmakowała w mieszkańcach Bazgrołowic. Potwór jest bezwzględny, więc jedyne co mogą w tej sytuacji nasi bohaterowie zrobić, to uciekać, skakać, biegać i pokonywać przeszkody. W czasie gry wcielamy się w jednego z takich wyjątkowych stworzeń. Ale Bazgrolaki nie są takie bezbronne. Istoty te, a każdy z nich inny, mają problemy żołądkowe, które mogą wykorzystać przeciwko żarłocznej bestii.
"Znajdź zapałkę, podpal bąka i poczuj wiatr we włosach. Jeżeli to nie pomoże to pozostanie Ci tylko wypuszczenie śmierdzących gazów prosto w twarz Pożery".
Escape Doodland zaoferować ma także tryb wieloosobowy, w którym Pożera nie będzie jedynym przeciwnikiem, w którym także do dyspozycji gracze będą więcej przeróżnych stworków, zwanych Bazgrolakami.
Gra w trybie jednoosobowym została już prawie ukończona. Twórcy pracują nad drugim trybem rozgrywki, w czym ma pomóc trwająca jeszcze przeze jeden dzień kampania na Kickstarterze.
Escape Doodland zadebiutuje na platformach PC, Mac i iOS, choć autorzy myślą także o przeniesieniu gry na konsole i Androida. Projekt pojawi się wkrótce w dystrybucji cyfrowej na platformie Steam.
Wesprzyj projekt na Kickstarterze
Śledź nas na google news - Obserwuj to, co ważne w świecie gier!
No nie wiem, mnie jakoś to nie porwało, tym bardziej, że z tego, co widać, to hajs zbierają na multiplayer, bo sama gra z tego wynika, że jest już gotowa. Osobiście nie lubię takich projektów, bo zbierają hajs, którego w sumie tak naprawdę nie potrzebują i traktują go bardziej jak amortyzację w razie, jak gra okaże się klapą.
Wszelkie Prawa Zastrzeżone.
Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników.
Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu
Platformówka jakich wiele tylko troche inaczej pokolorowana i surowa momentami i tyle.