Esport News #01 - Jakub Wróbel zwycięzcą Red Bull M.E.O. by ESL

lubiegrac news Esport News #01 - Jakub Wróbel zwycięzcą Red Bull M.E.O. by ESL
Esport News #01 - Jakub Wróbel zwycięzcą Red Bull M.E.O. by ESL



Tamer Adas | 18 października 2018, 20:15

W naszym nowym cyklu Esport News przyglądamy się na początek nie tylko zwycięstwu Jakuba Wróbla w Red Bull M.E.O. by ESL. Co jeszcze się zadziało w ostatnim czasie?
 
W mioniony weekend odbyły się targi Poznań Game Arena 2018 (PGA 2018) podczas których odbyła się także polska edycja turnieju Red Bull M.E.O. by ESL, podczas którego odbyło się wiele efektownych starć w Clash Royale. Finał rozgrywany w modelu BO5 zagrali Jakub Wróbel oraz Stanisław „Ubciasek" Gwóźdź, którzy stworzyli efektowne widowisko dla zgromadzonej publiczności, ostatecznie pierwszy z nich zwyciężył i zgarnął smartfon Samsung Galaxy A7. Na trzecim miejscu uplasował się Damian „AtaRioS" Zieliński. 

Poziom turnieju był bardzo wysoki. Wszyscy zawodnicy byli na równym poziomie. Ostatnio bardzo dużo trenowałem, myślę, że to właśnie dlatego udało mi się wygrać. Podczas rozgrywek bacznie obserwowałem grę wszystkich przeciwników. Zapamiętywałem ich decki i zapisywałem je na telefonie, by potem poszukać kontrymówił zaraz po wygranym finale Jakub Wróbel.

Pierwsze mecze były trochę łatwiejsze, później było coraz trudniej. Przy ćwierćfinale zacząłem się obawiać przeciwników. Znałem ich z poprzednich turniejów i wiedziałem, czego mogę się spodziewać. W półfinale spotkałem się z Bloody Davem, wiedziałem, że jest mocny, ale jakoś udało się wygrać. Rozgrywkę zacząłem moją standardową talią. Później zacząłem wprowadzać zmiany, tak by moi przeciwnicy nie mogli przewidzieć co ich czeka stwierdził Stanisław Gwóźdź.
 
Red Bull M.E.O. - PGA_FINAŁ_1
 
Red Bull M.E.O. - PGA_FINAŁ_3 
 
 
 
W tym samym czasie CD Projekt RED zorganizował swoje e-sportowe wydarzenie z cyklu GWENT Open podczas którego może było zobaczyć znakomitych graczy w Gwinta.
 
O nagrody z puli 25 tysięcy dolarów oraz punkty rankingowe ponownie zawalczyła spora grupka graczy, przy czym tym razem mieliśmy aż czterech reprezentantów Polski, którzy zawalczyli w zwycięstwo.

Niestety spora ilość graczy z naszej ojczyzny w ćwierć finale nie przełożyła się na dalsze etapy, ponieważ w półfinale i finale grał nasz jedyny zawodnik - Andrzej "Adzikov" Bal, który ostatecznie uległ Frederickowi "Freddybabes" Birdowi, który okazał się tym razem najlepszy.
 
327308432 
 
327308430
 
 
Na koniec ponownie podrzucamy Wam informacje z e-sportowego świata Red Bulla, który kontynuuje sukces zawodów Red Bull Wjazd na Bramkę, które już niebawem doczekają się wielkich finałów. Osiem najlepszych ekip powalczy w ESL Arena o miano Mistrza Polski. 20 października osiem najlepszych ekip powalczy o nagrody z puli 10 tysięcy złotych oraz monitory Samsung LC27CFG73.
 
Finaliści drugiej edycji Red Bull Wjazd na Bramkę 2018:
  • Koma Polish Gaming (Zamas i seba0410)
  • 200k i provident (Shikuni i petrick)
  • hej1 (kublik i Arab)
  • 2hard2pass (Laider i FuriatH)
  • Mysz Ktura Kszyczy (Groxu i Jasprytek)
  • winogrono zielone (GaRii[X] i Farbas)
  • Revengers (k1npatsu i bruz.)
  • Okto Gaming (OzilSkyy i TayLeee)

Nagrody w drugiej edycji Red Bull Wjazd na Bramkę 2018:

  1. miejsce: 10 000 PLN + 2x monitor Samsung LC27CFG73
  2. miejsce: 5000 PLN + 2x dysk SSD M.2 Samsung 970 evo 500 GB
  3. miejsce: 2500 PLN + 2x dysk SSD M.2 Samsung 860 evo 500 GB 
 
Red Bull Wjazd na Bramkefot. Tomek GolaRed Bull Content Pool
 
Nagrody_Red Bull Wjazd na Bramke

Śledź nas na google news - Obserwuj to, co ważne w świecie gier!

źródło: Informacja prasowa

Komentarze [1]:
avatar TOM3K
dodano: 2018-12-07 13:16:25

Ten e sport to fajne dla uczestnikow ale by na to patrzec to juz zboczenie i

Copyright © lubiegrac.pl.

Wszelkie Prawa Zastrzeżone.

Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników.

Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu
Lubiegrac.pl

reklama

redakcja

regulamin

rss

SocialMedia

Partners