W dzisiejszym Esport News #07 przyjrzymy się zmianom na polskim rynku esportowym, w którym wciąż bardzo mocną pozycję na Counter Strike: Global Offensive.
Ostatnia decydująca faza turnieju Major 2019 zajęła aż 3 tygodnie, podczas których ujrzeć można było wiele znakomitych pojedynków. W Berlinie na Verti Music Hall ujrzeć na żywo można było aż 24 zespoły rywalizujące na najwyższym poziomie. Polska transmisja online mogła się pochwalić przeszło 4 milionami wyświetleń, a w jednym momencie było to przeszło 26 tysięcy osób. To najlepszy przykład na to jak popularny jest u nas CS.
Poniżej możecie się zapoznać z grafiką, która przedstawia te i kilka innych informacji, które mają zapewnić nam lepsze zapoznanie się z tym jak popularne są w Polsce e-sportowe zawody.
- Organizacja realizacji telewizyjnej w nowym środowisku zawsze stanowi wyzwanie. Na miejsce trzeba przywieźć mnóstwo sprzętu audiowizualnego, który jest bardzo delikatny, a następnie zaplanować całą dostępną przestrzeń pod kadry. Jednak jeszcze przed wyjazdem ważnym elementem jest zaplanowanie harmonogramu pracy i transmisji - “rundown”. Istotny jest także dobór współpracowników, komentatorów i ekspertów. Z doboru naszej obsady jestem zadowolony i myślę, że widzowie także. Przykładam wagę nie tylko do merytorycznej części programu, ale także do graficznej. W trakcie naszych transmisji w dole ekranu od jakiegoś czasu można dostrzec “pasek z newsami”. Dzięki niemu w estetyczny sposób możemy dostarczać istotne informacje naszym widzom. Jestem dumny z naszej ekipy realizacyjnej i wiem, że z nimi mogę zrobić każdy rodzaj realizacji w dowolnym miejscu na świecie. - mówi Bartosz Wilczek, Head of Esports oraz wydawca polskiej transmisji Starladder Major Berlin 2019.
- Podczas trwania transmisji swoją ofertę prezentowały także Zakłady Bukmacherskie STS, które od dawna wspierają polski esport. Zakłady Bukmacherskie STS są strategicznym partnerem największych polskich wydarzeń esportowych, nie mogło ich również zabraknąć przy polskiej transmisji Majora. Wspólnie realizujemy projekty i nabieramy doświadczenia w tworzeniu nowych narzędzi, które pozwalają na realizację ustalonych celów marketingowych i biznesowych. - mówi Aleksiej Budźko, Brand Manager Fantasyexpo.
Wspomnianą transmisję prowadziła firma Fantasyexpo, która zdecydowała się wykonać swój rebranding, stawiający na podążanie za nowoczesnymi trendami, rozwiązaniami w szeroko rozumianym budowaniu marki i wizerunku.
Nowe motto "First choice in gaming” ma najlepiej oddawać to jak szeroka jest działalność firmy i jak mocno agencja trzyma się na rynku esportowym.
- Podążając za aktualnymi trendami zmianie uległo logo agencji oraz strona internetowa. Rebranding to naturalna kolej rzeczy. Firma idzie z duchem czasu, a rynek gamingowy i esportowy bardzo się rozwija: - Pracujemy w dynamicznej branży. Tutaj pewne rzeczy zmieniają się z dnia na dzień. Przez dokonanie rebrandingu chcemy pokazać, jak nasza firma rozwinęła się w ciągu ostatnich 6 lat. Dzięki zmianie będziemy mogli jeszcze nowocześniej prezentować marki w społeczności gamingowej i esportowej – mówi Kamil Górecki z Fantasyexpo.
- Szukaliśmy nowych sposobów komunikacji, dlatego zaczęliśmy tak dużo pokazywać podobieństw gamingu, esportu i sportu, żeby mówić językiem reklamodawców. Dodaliśmy do tego wszystkiego współpracę z mediami masowymi, by jak najwięcej osób dowiedziało się o dziedzinie rozrywki, która trenuje tak mocno, że przekroczyła popularnością niektóre dyscypliny sportu – mówi Krzysztof Stypułkowski, CEO Fantasyexpo.
Na targach Poznań Game Arena 2019 będzie można sprawdzić wciąż nieźle się trzymający esportowo tytuł - eFootball PES 2020. W hali 8A na stanowisku 8, znajdziemy strefę Fighting Games Challenge z możliwością zagrania za darmo. Ponadto na miejscu odbędzie się turniej z najlepszymi zawodanikami rywalizujących o nagrody:
miejsce (1500 zł, Monitor 29WK600 ufundowany przez LG, Słuchawki HBS-930.ABEUSV.SILVER ufundowane przez LG , Zestaw gadżetów dla gracza od Cenegi)
miejsce (1000 zł, Słuchawki HBS-930.ABEUSV.SILVER ufundowane przez LG, Zestaw gadżetów dla gracza od Cenegi)
miejsce (500 zł, Zestaw gadżetów dla gracza od Cenegi).
Wizards of the Coast oficjalnie poinformowało oficjalnie, że już 26 września (za dwa dni) będziemy się mogli zapoznać z ostatnim pakietem kart - Throne of Eldraine. Zaraz po premierze odbędą się kolejne zmiany w grze i wokół niej. Dotyczy to systemu wiadomości, nowych typów wydarzeń, historii kart, wersji na Epic Games Store czy możliwość dzielenia się talią. To tylko część szykowanych i szkicowanych atrakcji.
Metal League 5oficjalnie się wczoraj zakończyło, dzięki czemu poznaliśmy zwycięzców. Bezkonkurencyjny okazał się zespół Metal Sect Anarchists, które zwyciężyło nad Rumerys Bala 2:1 . Trzecie miejsce zajęła brazylijska ekipa Rumerus F@c@, za którą znalazło się Metal Sect Assembly.
- Metal Sect Anarchists dołączyli do NeonKnights i Roadkill w hali mistrzów Metal League -powiedział Rodrigo Campos, CEO firmy Hoplon, twórcy Heavy Metal Machines.- Z każdą kolejną edycją zmagania w Metal League są coraz bardziej zacięte i bierze w nich udział więcej zespołów z różnych części świata. Wkrótce ogłosimy szczegóły dotyczące kolejnej edycji. -
Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników.
Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu