Esport News #08 - Wczoraj zakończyła się 3. edycja Wjazd na Bramkę

lubiegrac news Esport News #08 - Wczoraj zakończyła się 3. edycja Wjazd na Bramkę
Esport News #08 - Wczoraj zakończyła się 3. edycja Wjazd na Bramkę



Tamer Adas | 29 września 2019, 21:00

W dniu dzisiejszym rozpoczynamy od rodzimych zmagań w ramach Rocket League i Wjazd na bramkę. Nie zabraknie... 5G. Więcej przeczytasz w Esport News #08!
 
 
Red Bull Wjazd na Bramkę niedawno się zakończył, dzięki czemu poznaliśmy najlepsze w Polsce duety w ramach 3. edycji. Bezkonkurencyjna okazała się ekipa ESE White, w której składzie znaleźli się Patryk „petrick" Krzywda i Patryk „niseron" Gostkowski, którzy pokonali ESE Black, z „bruzem" i „Zamasem". Ostatnie miejsce na podium przypadło pa1 z "Luką" i "kiblikiem".
 
- Spodziewaliśmy się dość wyrównanej gry, ale nie myślałem, że Rocket będzie w tym roku na tak wysokim poziomie. Wszystkie drużyny były silne i dobrze przygotowane, wygranie z każdą z nich stanowiło naprawdę spore wyzwanie. Wydaje mi się też, że poziom gry bardzo zależy od nastawienia graczy, a w tym roku wszyscy nastawieni byli bojowo i weszli na wyżyny swoich umiejętności. - Stwierdził Patryk „petrick" Krzywda.
 
- Emocje na LANowym turnieju są niesamowite, trudno to do czegoś porównać. Bardzo się cieszymy, że zwyciężyliśmy, ale nie ma czasu na świętowanie, już jutro gramy eliminacje do Mistrzostw Europy RLRS, w których weźmie udział 128 wysokiej klasy drużyn. Liczymy, że uda nam się dostać do najlepszej ósemki – dodał po wygranej „petrick".
 
 
Apex Legends doczekało się ogłoszenia, że już 1 października 2019 roku będziemy się mogli zapoznać z trzecim sezonem gry zatytułowanym Odwilż. W jego ramach tradycyjnie znajdziemy w rozgrywce wiele świeżych elementów, w tym postaci Crypto, broni Charge Rifle, przepustki Battle Pass oraz mapie World's Edge.
 
Dzięki nowej miejscówce przeniesiemy się między innymi na teren wypełniony drapaczami chmur, które zostały zamrożone przez potężną, chemiczną eksplozję. Nietypowe doświadczenia wizualne oraz nowe atrakcje w zabawie są gwarantowane!
 
 
 
 
Samsung potwierdziła, że została sponsorem zawodów PUBG Europe League 2019, dzięki czemu to ich monitory będą dostępne dla rywalizujących graczy. Najlepsi europejscy gracze PLAYERUNKNOWN’S BATTLEGROUNDS staną do rywalizacji ciesząc się na najwyższym poziomie. Pula nagród wyniesie 350 tysięcy dolarów, a finał trzeciego etapu odbędzie się 6 października, natomiast finał pucharu promocyjnego będzie można śledzić 20 października 2019 roku.
 
 
 
 
Magic: The Gathering Arena doczekało się zakończenia etapu otwartych beta testów, podczas których gracze rozegrali przeszło 1 miliard pojedynków. Przy okazji wystartował cykl e-sportowy Mythic Championship, a także wystartowało rozszerzenie Throne of Eldraine. Gra obecnie oficjalnie jest dostępna za darmo w pełnej wersji, dzięki czemu samodzielnie możemy już ruszyć do rywalizacji.
 
 
Na koniec pozostawiliśmy sobie kwestię gigantycznej chińskiej firmy Tencent i imprezy Tencent Game Developers Conference 2019, podczas której gracze mogli posłuchać o planach olbrzyma, jego spojrzeniu na rynkowe strategie oraz na wizje i plany związane z technologią 5G, która wciąż budzi spore kontrowersje i w dalszym ciągu nie może się pochwalić niepodważalnymi badaniami i zabezpieczeniami zarówno na poziomie zdrowia jak również w kwestii prywatności. W każdym bądź razie możemy się spodziewać, że także jako gracze znajdziemy się w jakimś stopniu pod jej wpływem i zasięgiem. Pytanie brzmi co będzie ona ostatecznie dla nas oznaczać i czego się możemy spodziewać.

Śledź nas na google news - Obserwuj to, co ważne w świecie gier!

źródło: Informacja prasowa, fot. Red Bull

Tagi: e-sport, news,
Komentarze [0]:
Copyright © lubiegrac.pl.

Wszelkie Prawa Zastrzeżone.

Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników.

Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu
Lubiegrac.pl

reklama

redakcja

regulamin

rss

SocialMedia

Partners