The Riftbreaker, najnowsza gra studia EXOR Studios będzie jedną z tych, które wykorzystają wszystkie zalety architektury AMD RDNA 2. Co produkcja zyska?
Polskie studio ściśle współpracuje z gigantem technologicznym, dzięki czemu gracze będą mogli liczyć na świetne doznania, uzyskiwane dzięki skutecznemu wykorzystaniu technologii AMD oraz zalet ich najnowszej architektury.
Deweloperzy wraz z aktualizacją Alpha 4, zapewnia graczom dostęp chociażby do atutów DirectX 12 Ultimate, dzięki któremu produkcja zyska na wydajności oraz szeregu usprawnień wizualnych, włączając w tym ray tracing.
Gra wzbogaci się poprzez nowy Benchmark, zapewniający graczom możliwość sprawdzenia jak nasz komputer radzi sobie z przygotowanym testem weryfikującym wydajność.
Grafikę możemy obserwować wzbogaconą o wspomniane śledzenie promieni, obejmujące zarówno cienie, jak i ambient occlusion, zapewniających o wiele, wiele lepsze cienie oraz odbicia światła, nadające produkcji lepszą prezencję i wyższy poziom realizmu.
Nie zabrakło także szeregu funkcji, które wynikać będą z AMD FidelityFX, a dokładniej rzecz ujmując zmiennego cieniowania, za sprawą którego możemy liczyć na satysfakcjonujące doznania przy zachowaniu odpowiedniej płynności, w szczególności podczas najbardziej intensywnych sesji.
Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników.
Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu