Kim Liberi z Epic Games zapowiada, że już na PlayStation 5 oraz Xbox Series X będziemy się mogli ujrzeć fotorealistyczną oprawę graficzną.
Pokaz silnika Unreal Engine 5 na PlayStation 5 dostarczyć nam kosmiczny poziom oprawy wizualnej, który w gruncie rzeczy wciąż nie został zademonstrowany przez producentów konsol, niemniej zdaniem Kima Liberi jest to zwyczajnie kwestia czasu.
Wielu graczy marzy o grafice przypominającej wizualnie filmy, co zgodnie z opinią eksperta ma być możliwe do opracowania już w nadchodzącej generacji konsol.
Dzięki nowym mocą obliczeniowym, silnikom dla gier, realistycznemu oświetleniu pozyskiwanemu dzięki ray tracingowi oraz doskonalszej fizyce, mamy być w stanie doświadczać wyśmienitych tytułów.
Niemniej niestety nie padło tam jasne stwierdzenie czy mowa wizualnych aspektach w 60 czy tylko w 30 klatkach na sekundę, co pozwoliło by grom uzyskać efekt "filmowości".
Trzeba otwarcie przyznać, że obecnie faktycznie możemy się delektować wyśmienitym wykonaniem wielu tytułów, jednakże coraz mocniej uwidaczniają się problemy z brakiem mocy obliczeniowych w wyniku czego kolejne lata mogą faktycznie być przełomami graficznymi, dzięki którym powstanie być może nawet osobny segment gier przekraczający standard AAA.
Na dotychczasowych materiałach nie ujrzeliśmy zbyt wielu fajerwerków PlayStation 5 i Xbox X, być może jednak najlepsze obie strony mają jeszcze w rękawie, wobec czego dalej oczekujemy wyciągnięcie asów!
Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników.
Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu
Grafika grafiką ale najwazniejsze jest kiedy w koncu te konsole sie pojawia i czy wszystko potwierdzi sie zgodnie z zapowiedziami.