redaktor | 28 sierpnia 2024, 20:00
11 bit studios z radością ogłasza, że narzędzie moddingowe dla gry Frostpunk 2, znane jako Frostkit, będzie dostępne w wersji beta od dnia premiery gry. Społeczność graczy od lat wyrażała zainteresowanie wsparciem dla modów, zwłaszcza w zakresie tworzenia map i scenariuszy. Pomimo ograniczeń silnika gry w pierwszym Frostpunku, Szymon Jabłoński, Dyrektor Techniczny Frostpunk 2, zaznacza:
"Dzięki przejściu na silnik Unreal Engine, sytuacja uległa całkowitej zmianie."
Trailer prezentujący narzędzie moddingowe Frostkit, stworzony we współpracy z mod.io, ukazuje szereg możliwości, jakie oferuje. Gracze będą mogli tworzyć niestandardowe mapy, dodawać własne modele oraz osadzać nowe miasta w unikalnych scenariuszach, które mogą odbiegać od oryginalnego, mroźnego apokaliptycznego świata. Scenariusze te mogą przyjmować formę miast z dawnych czasów, kosmicznych osad czy innych, nieznanych jeszcze wariantów.
Wersja beta narzędzia umożliwi twórcom korzystanie z większości funkcji, które będą stopniowo ulepszane w oparciu o opinie społeczności. Narzędzie to posłuży zespołowi deweloperskiemu jako cenne źródło informacji na temat tego, co działa dobrze, a co wymaga poprawy. Proces testowania rozpocznie się od zamkniętej bety, w której wezmą udział wybrani członkowie społeczności modderskiej, przed oficjalnym wydaniem.
Przeczytaj także:
Oczekiwana Frostpunk 2 zadebiutuje na PC 20 września i będzie dostępna od dnia premiery poprzez PC Game Pass. Wersja Digital Deluxe, która obejmuje dostęp do trzech jeszcze nieujawnionych DLC, przedmiotu w grze oraz różnych dodatków, umożliwi graczom wcześniejszy dostęp do treści gry, zaczynając od 17 września.
Śledź nas na google news - Obserwuj to, co ważne w świecie gier!
źródło: informacje prasowe
Wszelkie Prawa Zastrzeżone.
Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników.
Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu