FSR został udostępniony w ramach GPUOpen, otwierając się na wszystkich twórców gier

lubiegrac newsy hardware FSR został udostępniony w ramach GPUOpen, otwierając się na wszystkich twórców gier
FSR został udostępniony w ramach GPUOpen, otwierając się na wszystkich twórców gier



Tamer Adas | 19 lipca 2021, 07:10

AMD FSR został udostępniony w ramach GPUOpen za darmo dla wszystkich twórców gier, którzy będą mogli zadbać o wsparcie technologii w swoich produkcjach.

Najnowsze rozwiązanie od "Czerwonych" zostało oficjalnie w formie kodu źródłowego udostępnionego w ramach platformy GPUOpen, dzięki czemu wszyscy twórcy mogą zaimplementować AMD FidelityFX Super Resolution (FSR) w swoich grach.

Nowość ma być łatwa do implementacji, mogąc zwiększyć liczbę klatek na sekundę w wielu grach, obsługując karty graficzne nie tylko od AMD.

Technologia już teraz obsługiwana jest przez najbardziej znane silniki - Unity (beta dla Unity 2021.2 HDRP) i Unreal Engine (aktualizacja v4.26).

Już teraz czy w najbliższym czasie FSR będzie dostępny w takich tytułach jak:

  • Arcadegeddon (już)
  • Necromunda: Hired Gun (już)
  • Resident Evil Village (w tym tygodniu)
  • Edge of Eternity (w tym miesiącu)

 

Śledź nas na google news - Obserwuj to, co ważne w świecie gier!

źródło: Informacja prasowa

Tagi: AMD,
Komentarze [0]:
Copyright © lubiegrac.pl.

Wszelkie Prawa Zastrzeżone.

Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników.

Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu
Lubiegrac.pl

reklama

redakcja

regulamin

rss

SocialMedia

Partners