Fuero Games oficjalnie zapowiedziało, że intensywnie zmierza na NewConnect, jednocześnie rozwijając nadchodzącą, swoją w pełni własną, grę Bushy Tail.
Warszawska spółka, mająca swój oddział w Miński oraz od niedawna także w Białystoku rozwija się coraz dynamiczniej zapowiadając, że firma chce zagościć na parkietach NewConnect, co jest popularne w ostatnim czasie w branży gier.
Data planowanego debiutu nie jest jeszcze planowana, w związku z czym działania są obecnie skoncentrowane na zagwarantowaniu graczom w przyszłym roku jak najlepszego tytułu.
Będzie nim powstający Bushy Tail, propozycja mają zagwarantować atrakcyjne doświadczenie hybrid-casual z mocnym naciskiem na fabułę, wielka dawkę emocji, interesujące metody prezentacji fabuły i puzzle adventure.
W planie na przyszłość spółka zakłada, że miesięcznie opracowywane będą dwa prototypy, a założenie to ma zapewnić firmie wprowadzenie 2 dużych tytułów z potencjałem na komercyjny sukces.
– Celem Fuero Games jest tworzenie emocjonujących gier, które zapewniać będą graczom niezapomniane wrażenia. Zespół składa się obecnie z ponad 50 doświadczonych specjalistów, którzy pracują przy naszych różnych projektach: produkcjach mobilnych, technologii WhatTheBug.io. oraz grze Bushy Tail – przybliża spółkę Stanisław Fiedor, prezes Fuero Games. – Już teraz jesteśmy znaczącym i doświadczonym studio gamedeveloperskim o dużych perspektywach, które może konkurować z wieloma innymi, już notowanymi na parkiecie. Wśród naszych dotychczasowych sukcesów zapewniających nam rozpoznawalność i znaczącą pozycję na rynku gamingowym znaleźć można wyróżnienie przez takich gigantów branży jak Apple, Huawei i Google. Wierzymy, że stanie się spółką giełdową wesprze nas skalowaniu możliwości biznesowych i produkcyjnych oraz pozwoli nam utrzymać aktualny i dynamiczny wzrost przychodów. Naszym celem jest zadebiutować na giełdzie już w przyszłym roku. – dodaje.
– Gry z gatunku hybrid-casual są grami o dość prostych zasadach, ale posiadają również tzw. ‘warstwę meta’, która pozwala utrzymać zainteresowanie graczy przez wiele miesięcy, a co za tym idzie – czerpać zyski z wyświetlanych przez nich reklam i zakupów w aplikacji. – komentuje prezes.
– Dzięki technologii WhatTheBug.io odciążamy testerów z najbardziej żmudnej i powtarzalnej pracy, a tym samym znacząco przyspieszamy proces testowania gier mobilnych co przedkłada się na zmniejszenie kosztów produkcji. Już teraz rozwiązanie jest dostępne na stronie internetowej w wersji trial, a spółka rozpoczyna wdrożenia wśród pierwszych firm tzw. early adopterów. Liczymy, że w najbliższych latach stanie się ono podstawowym narzędziem większości firm gamedeveloperskich na świecie. – opisuje WhatTheBug.io prezes Fuero Games.
– Już sam prototyp gry otrzymał kilkadziesiąt nominacji na całym świecie, w tym m.in. w Los Angeles, Paryżu, a nawet Shenzen. Zdobył też 8 nagród, m.in. za storytelling, narrację oraz animację. Nasza gra traktuje o tematach związanych z traumą oraz terapią poprzez baśniową historię o lisie z trzema łapkami opowiadaną przez dzieci - opisuje Fiedor - Żyjemy w czasach, w których czynniki zewnętrzne, wywierają ogromną presję na społeczeństwie i każdym z nas z osobna. Zależy nam na tym, by Bushy Tail pomagało destygmatyzować terapię, oswajać z nią graczy zarówno tych dorosłych jak i młodszych i otwierać ich na dialog poprzez interaktywne doświadczenia. Chcemy, aby nasze produkcje wzbudzały w graczach głębokie emocje i skłaniały do przemyśleń – kończy.
Fuero Games chce zadebiutować na parkietachNewConnect.
Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników.
Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu