Fundusz Alfabeat, zainwestował w firmę Monetizr i ma plany w kwestii dalszej ekspansji w branży gier. Czym się zajmą i co ich interesuje?
Monetizr to założona na Łotwie amerykańska spółka, która chce wesprzeć wydawców w zwiększaniu dochodów oraz ich dywersyfikacji, co ma się odbywać poprzez specjalną aplikację, która zapewnia zwiększenie "przychodu na użytkownika (average revenue per user) nawet o 25 proc." W przyszłości planowane jest chociażby wykorzystanie technologii blockchain.
Nowe środki zapewnią firmie rozwinięcie rozwiązanie, któremu towarzyszyć będzie wprowadzanie sztucznej inteligencji bazującej na metodach samodzielnego maszynowego uczenia się. W ten sposób badane będą zależności pomiędzy emocjami graczy, a konwersją środków.
System działa w taki sposób, aby limitowane kolekcje zapewniały odpowiedni zysk dzielony na pół. Zatem koszulka sprzedawana za 20 dolarów, zapewni platformie i twórcom 5 dolarów zysku. Na tej samej zasadzie oparto kwestię reklam (system kliknięcia, wyświetlania czy przejścia na stronę).
Zgodnie ze statystykami 2 miliardy graczy wydają aż 50 miliardów dolarów na wewnętrzne growe waluty, choć Monetizr ma zamiar zmienić system na taki, który zapewni nam możliwość zjednoczenia wszystkich w taki sposób, aby użytkownik mógł przenosić swoje środki pomiędzy różne tytuły. Firma zapewnia także możliwość zarabianiu na graniu, a także stara się dokładnie trafiać do najlepszych grup użytkowników.
Alfabeat słynie z podejmowania się zyskownych i nowoczesnych inwestycji takich jak ta w brytyjską firmę Andiamo, która na co dzień zajmowała się produkcją ortez dla dzieci. Pamiętać warto także o Intiaro, Wolt oraz RoboCamp.
- Zainwestowaliśmy w Monetizr, ponieważ ma doświadczony i zmotywowany zespół, nastawiony na globalny rozwój. Produkt wypełnia pewną lukę - już teraz motywuje użytkownika do większego zaangażowania w rozgrywkę - mówi Bartosz Lipnicki, Partner Zarządzający Alfabeat.
- Docelowo Monetizr chce wprowadzić wspólną, uniwersalną walutę dla graczy, co umożliwi im zbieranie tokenów za czas, skille oraz zakupy dokonane w jednej grze i wydawanie ich w innej. To będzie prawdziwa rewolucja na rynku gier - podkreśla Bartosz Lipnicki z Alfabeat.
Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników.
Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu
Niestety nic ciekawego w tym nie widzę. Cóż takie życie ;)