G2A odpowiada Charliemu Clevelandowi, ale to z pewnością nie koniec

lubiegrac news G2A odpowiada Charliemu Clevelandowi, ale to z pewnością nie koniec
G2A odpowiada Charliemu Clevelandowi, ale to z pewnością nie koniec



Tamer Adas | 14 sierpnia 2019, 14:00

Firma G2A zdecydowała się odpowiedzieć Charliego Clevelanda i jego Unknown Worlds. Czy sytuacja możliwa jest w ogóle do rozwiązania na dobre? Raczej nie....
 
Dziś rano mogliście się zapoznać z nowymi konfliktem pomiędzy G2A, a kolejną z firm deweloperskich, co jak się ponownie okazuje przeradza się w znacznie większą rywalizację.
 
Sprawa toczy się o sporą sumę pieniędzy oraz o reputację, która może być jednak w pewnym wymiarze totalnie roztrwoniona. G2A zauważa, że skradzione klucze pochodzą jeszcze z 2013 roku, a sama platforma istnieje dopiero od 2014 roku.
 
W ten sposób firma udowadnia nieścisłości i domaga się przeprosin, co oczywiście nie wyklucza, że warto by jeszcze dokładnie sprawdzić skalę. Firma zdecydowała się zaprosić Clevelanda i jego zespół do współpracy celem weryfikacji jego realnej straty, pierwotnie oszacowanej przez Unknown Worlds na 30 tysięcy dolarów.
 
[Komentarz redaktora] To z pewnością sprawy nie zamknie, a gracze będą się mogli zapoznać jeszcze z kolejnymi oświadczeniami, stanowiskami oraz kolejnym konfliktem, który być może rozwiązany zostanie w dany sposób. Tak jak wspominaliśmy, sprawa będzie się długo ciągnąć, a kwota 300 tysięcy dolarów może i nie trafi do studia, ale z pewnością kolejne ekipy także dołożą swoje "3 grosze" i postarają się odzyskać swoje środki.
 

Śledź nas na google news - Obserwuj to, co ważne w świecie gier!

źródło: g2a.com

Tagi: G2A, G2A,
Komentarze [0]:
Copyright © lubiegrac.pl.

Wszelkie Prawa Zastrzeżone.

Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników.

Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu
Lubiegrac.pl

reklama

redakcja

regulamin

rss

SocialMedia

Partners