Games for Impact - Poznaliśmy szczegóły wydarzenia

lubiegrac news Games for Impact - Poznaliśmy szczegóły wydarzenia
Games for Impact - Poznaliśmy szczegóły wydarzenia



Tamer Adas | 27 listopada 2018, 12:10

Games for Impact odbędzie się już w ten weekend, w związku z czym to czas najwyższy, aby poznać dawkę szczegółów na temat tego wydarzenia. 
 
O festiwalu wspomnieliśmy Wam już w tym miejscu, tymczasem dzisiaj dowiedzieliśmy się jak prezentuje się szczegółowy program wydarzenia. Na miejscu będzie można oczywiście ograć wybranych 20 tytułów, jednakże to nie jedyne przygotowane atrakcje. 
 
Szczegółowy program Games for Impact:
 
  • Piątek – 30 listopada
    •  Changing the Game | Prezentacje keynote
      • 18:00 Gry zaangażowane społecznie: historia ruchu – Asi Burak, Games For Change (USA)
      • 18:20 Zabawa kontra powaga – perspektywa twórcy – Paweł Miechowski, 11 bit studios (PL)
      • 18:40 Gry, które leczą – Jurriaan van Rijswijk, Games for Health Europe (NED)
      • 19:00 Technologie VR/AR/XR i zmiana społeczna – Rafał Legiędź, Solidbrain (PL)
    • JAAA! Spektakl audiowizualny
      • 20:30 Jaaa! – spektakl audiowizualny z wizualizacjami z wybranych gier uczestniczących w festiwalu 
 
  • Sobota –  1 grudnia
    • Critical Gaming | Gry o brexicie, kryzysie migracyjnym i przemocy seksualnej
      • 12:30 Prezentacje wideo: Not Tonight, Cloud Chasers: A Journey of Hope, The Game: The Game, Bury Me My Love
  • 12:50 Prezentacje gier:
    • Frostpunk. Miasto, które nie zamarzło, Paweł Miechowski, 11 bit studios (PL)
    • Invisible Fist. Niewidzialna pięść wolnego rynku, Jan Cieślar, Failcore (PL)
    • Solstice. Społeczność pod kloszem, Agnieszka Mulak, MoaCube (PL)
  • 13:20 Rozmowę z udziałem twórców oraz Asiego Buraka (Games for Change) poprowadzi Paweł Frelik
  • Gaming the Archive | Gry o rewolucji francuskiej, I wojnie i mitach ludu Iñupiaq
    • 15:00 Prezentacje wideo: Detention, My Child Lebensborn, Never Alone
    • 15:20 Prezentacje gier:
      • My Memory of Us. Baśń o Holocauście, Mikołaj Pawłowski, Juggler Games (PL)
      • We. The Revolution. Sprawiedliwość, polityka, rewolucja, Dawid Ciślak, Polyslash (PL)
      • Attentat 1942. Od historii do gry, Lukas Kolek (CZ)
      • 11-11. Memories Retold. Głosy żołnierzy Wielkiej Wojny, Francois Rizzo, Digixart (FR)
  • 16:00 Rozmowę z udziałem twórców oraz Joanny Kubickiej (Instytut Kultury Polskiej UW) poprowadzi Paweł Schreiber
  • Games for Health | Gry o depresji, śmierci, psychozie, ale też VR w terapii autyzmu
    • 17:00 Video showcase: Hellblade Senua's Sacrifice, Anamorphine, Smileyscope
    • 17:15 Prezentacje gier:
      • Em-pa-thy. Jak rozegrać procedury szpitalne, Thomas Lilge, gamelab.berlin (GER)
      • Floreo. VR w terapii autyzmu, Sinan Turnacioglu, Floreo (USA)
      • Indygo. Zrozumieć depresję, Aleksandra Jarosz, Pigmentum Game Studio (PL)
  • 17:45 Rozmowę z udziałem twórców i Jurriaana van Rijswijka (Games for Health) poprowadzi Piotr Kubiński
  • That Dragon Cancer | Wieczór z Amy i Ryanem Greenami
  • 19:00 Pokaz filmu | Thank you for playing, reż. Malika Zouhali-Worrall, David Osit, 2015, 80 minut
  • 20:15 Rozmowę z Amy i Ryanem Greenami (USA) poprowadzi Patrycja Wanat
 
 
Warsztaty branżowe
  • Piątek 10.00 Mastering the Game | Warsztaty MKiDN
    • Zapraszamy na warsztaty MKiDN o ponownym wykorzystaniu dziedzictwa cyfrowego w grach i systemach wsparcia podatkowego dla twórców gier kulturowych. 
  • Sobota 10.30  Gry jako narzędzie zmiany społecznej | Warsztaty School of Ideas
    • Warsztaty School of Ideas, podczas których porozmawiamy o tym, co i jak komunikują reguły gier, a następnie, korzystając z tej wiedzy, postaramy się zaprojektować gry planszowe poruszające tematykę społeczną.
    • Warsztaty dla rodzin i dzieci
  • Sobota 10.00 Pokażę Ci fajną historię | Warsztaty Visual Novel dla dzieci 8–12 lat
    • Visual Novel to specyficzny gatunek gier niekiedy nazywany cyfrowym komiksem. Podczas warsztatu dzieci zapoznają się z podstawami programowania oraz zyskają punkt wyjścia do tworzenia własnych, domowych produkcji.
  • Sobota 14.00, 16.00, 18.00 Średniowiecze i anatomia z Minecraftem | Warsztaty dla rodziców z dziećmi 8–10 i 10–12 lat
    • Dzieci wraz z rodzicami będą wspólnie poznawać edukacyjne walory Minecrafta i zgłębiać świat średniowiecznych mitów oraz ludzkiego ciała! Co ważne: to dzieci staną się liderami rodzinnych zespołów.
 
Games for Impact odbędzie się w terminie 30 listopada – 1 grudnia 2018 roku w obiekcie FINA Wałbrzyska 3/5 Warszawa.
 
Wstęp dla wszystkich jest bezpłatny, ale wymaga rejestracji na stronie festiwalu.
 

Śledź nas na google news - Obserwuj to, co ważne w świecie gier!

źródło: Informacja Prasowa

Tagi: polska,
Komentarze [0]:
Copyright © lubiegrac.pl.

Wszelkie Prawa Zastrzeżone.

Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników.

Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu
Lubiegrac.pl

reklama

redakcja

regulamin

rss

SocialMedia

Partners