Games Operators 17 kwietnia 2020 roku oficjalnie zagościło na Giełdzie Papierów Wartościowych (GPW), będąc pierwszą firmą zdalnie trafiającą na rynek.
Polski producent i wydawca oficjalnie zadebiutował na najważniejszej giełdzie w kraju, dzięki czemu ich notowania będzie można śledzić w Giełdzie Papierów Wartościowych.
Proces wejścia okazał się wyjątkowy, ponieważ w trakcie kwarantanny całość odbyła się całkowicie on-line w czym uczestniczyła i przeprowadzała agencja NBS Communications.
Wydarzenie można było obserwować z poziomu kanału na YouTube (zapis transmisji możecie zobaczyć poniżej), co bez dwóch zdań warto było zobaczyć.
W ramach publicznej oferty akcji przydzielił inwestorom 1,1 mln akcji (250 tys. to nowa emisja) redukując zapisy o 3,56%. Łączna wartość to 24,2 milionów złotych, z czego całe 5,5 miliona złotych.
Cena akcji ustalony została na 22 złote, a udział nowych inwestorów w podwyższonym kapitale zakładowym Spółki wynosi 20,56%.
Koronawirus zmienił początkowe plany, jednakże debiut odbywający się z czterech miejsc i tak okazał się skuteczniejszy, jednocześnie udowadniając że gospodarka w dalszym ciągu funkcjonuje.
- W Games Operators od pierwszych dni ogłoszenia stanu epidemicznego w Polsce przestawiliśmy naszą działalność na tryb zdalny. Zespoły pracują z domów i prace postępują w normalnym trybie, nie notujemy opóźnień w żadnym z projektów. Dlatego chcielibyśmy, aby uroczystość debiutu także była dostępna dla inwestorów i przebiegła w sposób najbardziej zbliżony do normalności, choć będziemy uczestniczyć w wydarzeniu zdalnie - zgodnie z zaleceniami instytucji państwowych. Zapraszamy naszych inwestorów oraz osoby zainteresowane tym co robimy do oglądania – powiedział Bartek Gajewski, prezes Games Operators.
– Już w połowie marca było niemal pewne, że tradycyjna uroczystość debiutu w siedzibie Giełdy Papierów Wartościowych raczej się nie odbędzie. Zaproponowaliśmy więc zarówno GPW, jak i naszemu klientowi, spółce Games Operators, by wydarzenie zorganizować w pełni on-line i transmitować je na żywo. Wszyscy natychmiast zaakceptowali ten pomysł, a GPW dodatkowo udostępniła własny kanał YouTube do transmisji – informuje Piotr Wojtaszek, prezes NBS Communications. – Inwestorom, którzy zainwestowali w akcje Games Operators chcieliśmy dać możliwość uczestniczenia w tym ważnym dla Spółki i jej akcjonariuszy wydarzeniu, jakim jest debiut giełdowy. Było to możliwe m.in. dzięki telewizyjnemu doświadczeniu członków naszego zespołu. NBS w całości zorganizował i zrealizował tę relację – dodaje.
– Rozwój technologii i dostęp do coraz lepszych aplikacji powodują, że możemy oferować naszym klientom rozwiązania, które jeszcze kilka lat temu wymagały zaangażowania znaczących zasobów i pracy sporego zespołu ludzi. Dziś transmisję z debiutu zrealizowaliśmy zdalnie przy zachowaniu wszelkich zasad bezpieczeństwa i respektując wszelkie ograniczenia wynikające z panującego stanu epidemii – informuje Piotr Wojtaszek.
Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników.
Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu