Tamer Adas | 14 lutego 2022, 22:10
Agencja Gameset, założona przez Piotra Bombola i Łukasza Turkowskiego, oficjalnie zaliczyła swoją 5 rocznicę, podsumowując swoje dotychczasowe osiągnięcia.
Specjaliści gaming marketingu od wielu miesięcy obserwują i reagują na zmieniającą się sytuację na rynku, w którym dynamika rośnie w kilku segmentach. To nie tylko wielkie przejęcia gigantów w postaci Sony oraz Microsoftu.
Segment zanotował niemalże 180 miliardów dolarów przychodów w 2021 roku, co stanowi wyraźny wzrost zgodnie z raportami Newzoo.
Postrzeganie gier wideo znacząco się zmieniło, podobnie z resztą jak zainteresowania graczy oraz ich potrzeby. Dawny wizerunek, w niczym nie przypomina rzeczywistości. W Polsce fanem tego typu hobby jest statystycznie ok. 31 letni mężczyzna ze stałym zatrudnieniem oraz dochodami. Aż 47% grających to kobiety, zatem można mówić o wyrównanej "rywalizacji".
Dwuosobowa firma w ciągu pięciu lat po wejściu do grupy LTTM może się pochwalić 30 pracownikami, operującymi nie tylko w naszej ojczyźnie, ale także i w całej Europie.
Zapoznaj się też z: Nowe demko Builder Simulatora pojawi się na Festiwalu Steam Next 2022!
Pomysłem stojącym za stworzeniem Gamesetu była chęć połączenia dwóch elektryzujących światów: gamingu i marketingu, stąd bardzo naturalne określenie, które zaproponowaliśmy: gaming marketing. Wiedzieliśmy, że zainteresowanie grami czy esportem, czyli uwaga konsumentów, musi spowodować wzrost znaczenia tego obszaru dla marketerów. Wierzyliśmy, że w efekcie zwiększy to popyt na bardzo specjalistyczne usługi, które jako Gameset mamy przyjemność oferować już od 5 lat. Dowodem na to, że mieliśmy słuszną hipotezę, jest fakt, że obecnie większość marketerów chce działać w obszarze gamingu. Co więcej, nasze określenie stało się branżowym standardem, bo posługuje się nim także nasza konkurencja - mówi Piotr Bombol, założyciel i Chief Strategy Officer w Gameset.
Śledź nas na google news - Obserwuj to, co ważne w świecie gier!
źródło: Informacja prasowa
Komentarze [0]:Wszelkie Prawa Zastrzeżone.
Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników.
Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu