W zeszłym roku Roccat postanowił rozpocząć prowadzenie badań na temat graczy, wsłuchując się właśnie w ich opinie na temat pewnych sytuacji.
Raport został opracowany na rzecz zbadania graczy, ich zdania o sobie oraz swoim życiu prywatnym i towarzyskim. W projekcie wzięło udział aż 3 tysiące graczy, który dają pewien obraz tego jak spoglądamy nie tylko na nasze hobby jakim jest granie.
Raport pozwoli zagłębić się w nawyki i myślenie graczy co często wpływa na podejmowane decyzje, na przykład posiadacze komputerów osobistych są znacznie bardziej przywiązani i wierni do swojej platformy niż konsolowcy. Ci drudzy (w liczbie prawie 90%) często korzystają z więcej niż jednego urządzenia do grania.
Ponad 50% ankietowanych zadeklarowało, że granie ma wpływ na ich życie codzienne. Jako częsty przykład posłużyła opinia, że często te osoby decydują się na pozostanie przez cały dzień w domu, aby móc sprawdzić grę w dniu premiery. Podbnie sytuacja ma się z codziennymi obowiązkami domowymi, jak się dowiedzieliśmy aż połowa z nas musi odpowiadać przecząco na pytanie czy wyrzuci śmieci (brak możliwości zatrzymania gry). Na szczęście 2/3 deklaruje, że nie zrezygnowałoby z randki na rzecz grania!
– Chcieliśmy wiedzieć, jak myślą gracze i co gaming dla nich oznacza, jaki ma na nich wpływ. Już od dawna wdrażamy nabyte informacje w proces projektowania naszych produktów, co wydatnie wpływa na sukcesy, które odnosimy. Bardzo chciałbym podziękować wszystkim, którzy wzięli udział w naszych ankietach – budowanie silnego community to jeden z priorytetów ROCCAT – komentuje René Korte, założyciel i CEO ROCCAT.
Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników.
Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu
Ciekawe wyniki dające pewien ogląd na gaming.