Ghost of Tsushima będzie grą długą, rozgrywka zaoferuje nam kilka trybów rozgrywki oraz brak Tachi, natomiast Assassin's Creed Valhalla z możliwością grania bez przemocy.
Nadchodzący hit na PlayStation 4 doczekał się podzielenia się z graczami nowymi informacjami dotyczących rozgrywki.
Rozpocznijmy od kwestii skali, tak w Ghost of Tsushima ma być na tyle długa, że spodziewać się możemy rozgrywki średniej na poziomie przeszło 30 godzin, jednakże osoby zainteresowane odkryciem wszystkiego będą musiały spędzić z tytułem ponad 50 godzin.
Sucker Punch Productions potwierdziło, że ich najnowsza propozycja ma zagwarantować nam kilka poziomów trudności, starających się zaoferować przydatne parametry kształtowania .
Narzędzie to ma pozwolić zapewnić jak najszerszej grupie graczy możliwości doświadczenia nie tylko atrakcyjnej rozgrywki, ale także i interesującej opowieści oraz klimatu.
Przy okazji poznaliśmy także ciekawostkę odnoszącą się do historii. Jak się okazuje Jin nie będzie się posługiwał tradycyjną bronią samurajów w postaci Tachi. Postawienie na katany zostało podyktowane ich... lepszym wyglądem!
Ponadto trafiły nowe wieści ze strony Ubisoftu, który jak się okazuje zapewni nam w nowej odsłonie serii Assassin's Creed ciekawą nowość.
Jak się okazuje w Valhalla spodziewać się możemy nowości w postaci rozwiązań zadań oraz zleceń bez użycia przemocy.
Teoretycznie powinna być to naturalna kwestia dla tego cyklu, niemniej dotychczas niestety nie zadbano o tego typu satysfakcjonujące narzędzie wykańczania rozgrywki.
Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników.
Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu