GRIP: Combat Racing doczekało się kilka dni temu zapowiedzi wsparcia, które gra i sami gracze otrzymają w 2019 roku. Czego i kiedy się możemy spodziewać?
Jeszcze w tym miesiącu Caged Element Inc. pochwaliło się ścieżką rozwoju swojej ostatniej gry - GRIP: Combat Racing, które w ciągu najbliższych czterech miesięcy doczeka się sporej dawki poprawek.
Rozpocznijmy od rozszerzenia warstwy muzycznej w tym miesiącu, co stanowi tylko pierwszy punkt przed kolejnymi kamieniami granicznymi projektu. W styczniu będziemy mogli się zapoznać lepszą sztuczną inteligencją oraz balansem, w lutym pojawią się tryby grania w drużynie oraz nowe trasy, a w marcu będzie można sprawdzić nowy pakiecik pojazdów.
Wyścigi futurystyczne w ostatnim okresie powróciły do mody, choć nie da się nie zauważyć, że niestety nie doczekaliśmy się wielkiego hitu w postaci nowego Wipeouta czy jakiegoś konkurencyjnego tytułu AAA.
- GRIP przeszedł już lata świetlne od swojego początku i sami jesteśmy zachwyceni, że możemy kontynuować tę podróż - powiedział Chris Mallinson, Game Director w Caged Element. - Od chwili stworzenia fanowskich inspiracji, na które czekali fani, teraz przechodzimy do kolejnej fazy, kształtując grę na przyszłość - mamy tyle ekscytujących pomysłów, że nie możemy się doczekać, aby podzielić się z wami wszystkimi szczegółami. A to dopiero początek. -
Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników.
Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu