Nie lubicie Shortsów na YouTube? Ich rola i ilość na growych kanałach wyraźnie wzrosła w 2023 roku!

lubiegrac newsy filmowe Nie lubicie Shortsów na YouTube? Ich rola i ilość na
Nie lubicie Shortsów na YouTube? Ich rola i ilość na growych kanałach wyraźnie wzrosła w 2023 roku!



Tamer Adas | 20 kwietnia 2023, 06:00

Agencja Gameset zbadała jaka jest popularność Shortsów na YouTube na niemalże 200 kanałach, prezentując rezultaty oraz popularność tej formy materiałów wideo. Wiele wskazuje na to, że gracze mogą spodziewać się większej ilości tego typu materiałów!

Agencja zajmująca się grami oraz metaverse zdecydowała się przeanalizować 198 kanałów na Youtube od marca 2022 roku, badając ich zainteresowanie oraz działania w sferze materiałów Shorts. Te krótkie treści cieszyły się zauważalnym zainteresowaniem kanałów oraz odbiorców.

W ciągu roku małe formy wygenerowały niemalże 1100% wzrost wyświetleń, uzyskując w minionym marcu przeszło 40 milionów odsłon! To oznacza zagospodarowanie aż 24,26% wszystkich treści na growych kanałach!

O ile w 2022 roku w trzecim miesiącu czas poświęcony na Shortsy wyniósł jedynie 23,7 tysięcy godzin, o tyle w analogicznym okresie tego roku to już 258, 3 tysiące godzin, czyli aż o 990,6% więcej! Trend jest ewidentny i aktualnie nic nie wskazuje na to, aby zainteresowanie z obu stron (autorzy i widzowie) miało się to zmienić, szczególnie z uwagi na początki monetyzacji tego typu materiałów.

Co prawda ze krótkie formy wciąż nie odgrywają większej roli na growych kanałach, ale trend wskazuje na to, że z każdym miesiącem powstałe ich coraz więcej ze względu na rosnące zainteresowanie. Widać to po całej platformie, gdzie średnia długość filmu w badaniu Gameset wyniosła 5 minut oraz 56 sekund (w badanych niemalże 200 kanałów growych).

Zapoznaj się także z/Przeczytaj też/również z: Zjawiska, recenzja komediowego horroru o nawiedzonym antykwariacie, produkcji Netfliksa bazującej na faktach

Biorąc pod uwagę popularność YouTube’a jako platformy dla treści gamingowych oraz trendy typowe dla kanałów o tej tematyce (np. publikacja shotów, czyli najlepszych momentów transmisji na żywo), skuteczność Shortsów nie zaskakuje. Co więcej, dla twórców jest to świetny sposób na dobudowanie zasięgu bez konieczności tworzenia dedykowanych treści, bo ze względu na format możemy publikować je także na TikToku oraz jako Instagram Reels. Biorąc pod uwagę m.in. wprowadzenie monetyzacji Shortsów, możemy spodziewać się dalszego wzrostu ich popularności. Jednocześnie w przypadku kanałów gamingowych nie są one zagrożeniem dla standardowych treści, które cały czas cieszą się zainteresowaniem – mówi Karolina Bąkowska, Strategy Managerka w agencji Gameset.

 

Śledź nas na google news - Obserwuj to, co ważne w świecie gier!

źródło: Informacja prasowa

1234
Komentarze [0]:
Copyright © lubiegrac.pl.

Wszelkie Prawa Zastrzeżone.

Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników.

Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu
Lubiegrac.pl

reklama

redakcja

regulamin

rss

SocialMedia

Partners