Gry wideo kontynuują trend wzrostowy na początku obecnego roku!

lubiegrac news Gry wideo kontynuują trend wzrostowy na początku obecnego roku!
Gry wideo kontynuują trend wzrostowy na początku obecnego roku!



Tamer Adas | 23 maja 2022, 07:10

Ogłoszone wyniki sprzedaży wskazują na to, że gry wideo kontynuują swój trend wzrostowy na początku 2022 roku, zarówno na PC-tach, jak i również na konsolach!

Kolporter zdecydował się podsumować swoje wyniki za pierwszy kwartał bieżącego roku, w trakcie którego branża growa okazała się jednym z wygranych pod względem sprzedaży w salonikach marki.

Jak się okazuje, przedmioty sklasyfikowane jako growe (gry, doładowania, karty czy kody) ponownie cieszyły się sporym zainteresowaniem klientów, szczególnie tych młodych, zainteresowanych cyfrową zabawą.

We wspomnianym okresie sprzedało się niemalże 48 tysięcy różnego typu kart doładowań, wśród których największą popularnością mogły się pochwalić Paysafecardy. Niezłe miejsca zajmowały także karty Google Play, doładowania Steama czy ich odpowiedniki na PlayStation oraz Xboxy.

Zapoznaj się również z: The Winchesters, prequel Supernatural, popularnego serialu The CW, na pierwszym zwiastunie

Gaming to bardzo dynamiczna kategoria, która praktycznie cały czas ewoluuje i stale się rozwija. Od nas, dystrybutorów i sprzedawców, wymaga szczególnej uwagi – musimy na bieżąco analizować zmieniające się trendy, nowości, a przede wszystkim oczekiwania klientów – mówi Dariusz Sandecki, specjalista ds. produktu w Pionie Handlowym Kolportera. – Liczymy na to, że w drugim kwartale br. sprzedaż produktów gamingowych wzrośnie. Analizując od lat rynek widzimy, że liczba sprzedanych gier, kodów, doładowań i kart wykorzystywanych do gier wzrasta przed Dniem Dziecka i tuż po nim. Wielu rodziców starszych dzieci decyduje się na taki prezent, a i młodzi ludzie, którzy z okazji swojego święta dostali pieniądze przeznacza je na zakup produktów gamingowych – zdradza Dariusz Sandecki.

W ostatnich latach Polacy chętniej korzystali także z aplikacji, platform, e-sklepów. Niesamowity wpływ na rozwój e-handlu miała pandemia koronawirusa. Liczne obostrzenia sprawiły, że więcej ludzi zaczęło kupować w internecie i doceniać wygodę tej formy zakupów. Obecnie to codzienność dla wielu klientów. Biorąc pod uwagę oczekiwania tych klientów, w sieci saloników Kolportera znajdują się także karty podarunkowe do różnych platform sprzedażowych i e-sklepów. Klienci saloników Kolportera mogą nabyć karty o różnych nominałach do drogerii Douglas, salonu z biżuterią YES, firmowego sklepu NIKE, a także sklepów Zalando i TK Max czy platformy sprzedażowej Allegro. W salonikach dostępne są także doładowania do serwisów streamingowych z muzyką (Spotify) i filmami (Netflix, CDA) – dodaje Dariusz Sandecki. 

 

Śledź nas na google news - Obserwuj to, co ważne w świecie gier!

źródło: Informacja prasowa

Komentarze [0]:
Copyright © lubiegrac.pl.

Wszelkie Prawa Zastrzeżone.

Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników.

Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu
Lubiegrac.pl

reklama

redakcja

regulamin

rss

SocialMedia

Partners