redakcja | 3 września 2025, 10:00
Twórcy Halls of Torment, uznanej gry z gatunku hoard survival, ogłosili premierę pierwszego dodatku DLC oraz dużej, bezpłatnej aktualizacji. Ponadto tytuł zagości na konsolach Xbox i PlayStation, gdzie dostępne będą pełne nowe treści, w tym płatny dodatek.
Przeczytaj także:
Dodatek The Boglands rozszerza świat Halls of Torment o nowe lokacje, bohaterów oraz mechaniki. Gracze zmierzą się z bagiennym obszarem pełnym nieumarłych oraz potężnymi drzewami, a do wyboru będą mieli dwóch nowych bohaterów: The Crone, który kontroluje rośliny i roznosi dekadencję, oraz The Alchemistę korzystającego z żywiołowych mikstur.
Darmowa aktualizacja Bardcore wprowadzi nową postać Barda, sześć nowych umiejętności, artefakty na końcowy etap gry, a także unikatowe metalowe ścieżki dźwiękowe przypisane do etapów, które będzie można wybierać ręcznie. Premiera dodatku i aktualizacji zostanie wkrótce ogłoszona.
Gra inspirowana produkcjami takimi jak Diablo czy Vampire Survivors, to hoard survival rozgrywany w krótkich sesjach trwających około 30 minut. Łączy retro estetykę z lat 90. oraz elementy roguelike z rozbudowaną progresją i eksploracją skomplikowanych lochów, gdzie kolejne fale przeciwników próbują powstrzymać gracza.
Halls of Torment posiada ogromną bazę fanów oraz ponad 28 tys. opinii „Overwhelmingly Positive” na Steam, co świadczy o popularności i jakości gry. Każde podejście pozwala na rozwijanie postaci przez zdobywanie nowych cech, zdolności i ekwipunku, co zachęca do eksperymentowania i tworzenia różnych buildów taktycznych.
DLC przenosi akcję do bagiennych terenów zamieszkanych przez potwory i duchy, oferując ponad 50 nowych zadań i wyzwań. Wśród nowości znajdziemy także trzy nowe umiejętności, kilkanaście unikalnych przedmiotów oraz mechanikę Decay – długotrwałe osłabienie pancerza przeciwników przy pomocy żywiołu Ziemi.
Dodatek wprowadza również sześć potężnych artefaktów, które modyfikują przebieg rozgrywki oraz nowe błogosławieństwa i cechy koncentrujące się na efektach mikstur i strategiach przetrwania.
Studio Chasing Carrots z siedzibą w Stuttgarcie to niewielki, niezależny zespół tworzący gry o charakterystycznym stylu i klimacie. Poza Halls of Torment mają na koncie takie tytuły jak Cosmic Nautica, Pressure Overdrive czy Good Company.
„The absolute pinnacle of autobattlers.” – PC Gamer
Śledź nas na google news - Obserwuj to, co ważne w świecie gier!
Komentarze [0]:Wszelkie Prawa Zastrzeżone.
Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników.
Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu