Hellish Quart to zupełnie nowa propozycja jednoosobowego studia Kubold, dążącego do opracowania realistycznego symulatora pojedynkowania się w XVII wieku.
Samodzielny twórca Jakub Kisiel zaprezentował swój kolejny projekt w postaci gry Hellish Quart, intrygująco zapowiadającego się symulatora pojedynków z użyciem broni białej w XVII wieku.
Deweloper poświęcił sporo czasu na stworzenie realistycznych pojedynków jeden na jeden, starając się do wszystkie dodać sporą dawkę realizmu, dzięki któremu bijatykowy charakter nabiera nowej warstwy głębi.
W ramach ograniczonego budżetu udało się zrealizować ciekawy model walki, w którym odmienne bronie posiadają wyrazistą różnicę funkcjonowania oraz działania, w związku z czym za każdym razem będziemy musieli rozsądnie podchodzić do poszczególnych elementów.
Pełna wersja zagwarantuje a 12. odmiennych postaci, 12 arena walki, oryginalnie skomponowaną ścieżkę dźwiękową, aż 6 poziomów trudności, fabularne cinematic'i dla trybu dla pojedynczego gracza oraz odmienne stroje do wyboru.
Gra będzie dostępna niebawem w ramach Wczesnego Dostępu, dzięki czemu społeczność będzie się mogła samodzielnie zapoznać z ograniczoną zawartością.
Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników.
Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu