Hordes of Fate: A Hand of Fate Adventure na PC i konsole w 2026 roku

lubiegrac news Hordes of Fate: A Hand of Fate Adventure na PC i konsole w 2026 roku
Hordes of Fate: A Hand of Fate Adventure na PC i konsole w 2026 roku



redakcja | 21 grudnia 2025, 14:00

facebook banner

Hordes of Fate: A Hand of Fate Adventure to nowa odsłona popularnej serii, która połączyła elementy deckbuildingu z dynamiczną strzelanką auto-shooter. Gra trafi na PC (Steam i Linux) w trybie wczesnego dostępu w drugiej połowie 2026 roku, a także pojawi się na konsolach PlayStation 5, Nintendo Switch 2 oraz Xbox Series X|S w tym samym roku.

Przeczytaj także:

Za produkcję odpowiada Spitfire Interactive – zespół twórców oryginalnej serii Hand of Fate, który niemal dekadę temu zapoczątkował gatunek roguelike deckbuilderów. Współpracę przy wydaniu na PC podjęło studio Spicy Koala, będące częścią Yodo1, znane z wielu głośnych mobilnych tytułów.

Nowe mechaniki, znajome postaci i powrót legendarnego dealera

W grze pokierujemy jedną z czterech dobrze znanych postaci z uniwersum Hand of Fate, które będziemy rozwijać, zdobywając i modyfikując wyposażenie oraz zdolności za pomocą kart. Akcja toczy się w świacie pełnym mrocznych wyzwań, gdzie zmierzymy się z falami wrogów i napotkamy rozgałęzione wydarzenia, które zmienią tok rozgrywki.

Nieodłącznym elementem serii będzie głos niezwykłego narratora, zwanego Dealerem, ponownie użyczony przez aktora Anthony’ego Skordiego, znanego z ról w Star Wars Battlefront II oraz serii Mass Effect i Skyrim. Jego obecność dodaje grze charakterystycznego klimatu i tajemniczości.

Dostępność językowa i obsługiwane platformy

Hordes of Fate zaoferuje angielskie oraz chińskie ścieżki głosowe. Udostępnione zostaną również napisy w sześciu językach: angielskim, francuskim, niemieckim, portugalskim (brazylijskim), rosyjskim i uproszczonym chińskim. Oprócz PC i Linuxa gra pojawi się na PlayStation 5, Nintendo Switch 2 oraz Xbox Series X|S.

Deweloperzy zapowiadają integrację mechanik deckbuildingu z gatunkiem auto-shooter na nowatorski sposób, co powinno zainteresować zarówno fanów oryginalnego cyklu, jak i nowych graczy poszukujących świeżych doświadczeń.

„Hand of Fate to seria, która otworzyła drogę wielu twórcom i pozwoliła gatunkowi roguelike deckbuilderów rozwinąć skrzydła. Chcemy dalej eksperymentować i ulepszać auto-shooter, dając graczom wyjątkowe przeżycia.” – mówi Morgan Jaffit, dyrektor Spitfire Interactive.

Śledź nas na google news - Obserwuj to, co ważne w świecie gier!

Komentarze [0]:
Copyright © lubiegrac.pl.

Wszelkie Prawa Zastrzeżone.

Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników.

Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu
Lubiegrac.pl

reklama

redakcja

regulamin

rss

SocialMedia

Partners