Tamer Adas | 4 stycznia 2016, 15:45
Pojawiają się pytanie na temat braku multiplayera. Prawda jest taka, że składamy zupełnie nowe IP. Tworzymy nową markę po raz pierwszy od dziesięciu lat i przede wszystkim skupiamy się na poprawie doświadczenia, które wyciągnie gracz. Stajesz naprzeciw tym maszynom jako Aloy, świetna postać, która jest prawdziwą gwiazdą opowieści, a wszystko, co się dzieje, jest z nią jakoś powiązane. Ale co się dzieje, gdy dodajesz elementy multiplayera? Grasz jako towarzysz? Jak miałoby to działać?Myślę że jesteśmy pod tym względem podobni. Chcemy, żeby to była opowieść Aloy. Mimo że tryb wieloosobowy jest świetny i może coś wymyślimy w przyszłości, chcemy żeby Horizon Zero Dawn opowiadało o Aloy.
Śledź nas na google news - Obserwuj to, co ważne w świecie gier!
Wszelkie Prawa Zastrzeżone.
Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników.
Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu