Tamer Adas | 26 października 2015, 18:45
- Rzeczywistość jest taka, że w przypadku świata o pewnych rozmiarach wierzchowiec jest niezbędny - stwierdził Mark Norris (starszy producent). - Patrzymy na świat z Wiedźmina, który jest naprawdę ogromny, patrzymy na świat ze Skyrima, który liczy 41 km kwadratowych. W tych grach są wierzchowce. -- Patrzymy też na GTA czy Saint's Row. Tam rolę wierzchowców pełnią pojazdy. Nie jesteśmy gotowi, by mówić o różnych sposobach, na jakie Aloy porusza się po świecie, ale mogę zagwarantować, że nie wszystko sprowadza się tu do chodzenia i biegania. Oczywiście, że główna bohaterka przemierza świat różne sposoby - zapewnia.
Śledź nas na google news - Obserwuj to, co ważne w świecie gier!
Wszelkie Prawa Zastrzeżone.
Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników.
Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu