Human: Fall Flat to produkcja pojedynczego Litwina - Tomasa Sakalauskasa, który kilka dni temu wypuścił aktualizację wprowadzającą rozgrywkę wieloosobową dla wersji konsolowych.
No Brakes Games wraz z Sumo Digital wprowadziło tryb wieloosobowy umożliwiający wspólną zabawę fizykę, która z pewnością spowoduje pojawienie się masy zabawnych sytuacji w ramach dostępnych mechanik.
To z pewnością niezły powód, aby powrócić do Human: Fall Flat, jednakże najlepiej to zrobić ze znajomymi, gdy chcemy się trochę rozerwać np. jako rozgrzewkę przed wspólnymi meczami w CS:GO czy innego Overwatcha.
- Nie mogę się doczekać, aż gracze konsoli będą mogli doświadczyć chaosu w grze Human: Fall Flat dla wielu graczy. To głupie, chwiejne zabawne doświadczenie najlepiej z kumplami - powiedział deweloper Tomas Sakalauskas. - Sumo Digital wykonało świetną robotę, wprowadzając szaleństwo dla 8 graczy do konsol i jestem zaintrygowany tym, że gracze w układach z włosami gotują się na moje najgorsze poziomy. -
- Człowiek: Fall Flat jest, jak wszystko, lepszy z przyjaciółmi. Wszyscy śmieją się, krzyczą, pomagają i przeszkadzają sobie nawzajem w tym samym czasie - mówi Cédrine Décoret, Product Manager w Curve Digital. - Aktualizacja dla wielu graczy całkowicie zmienia grę, jest jak błyskawiczny zastrzyk zabawy. Jesteśmy bardzo podekscytowani tym, że gracze konsol mogą doświadczyć, jak szalone będą exploity Boba, gdy będą dzielone z innymi! -
Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników.
Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu
Bardzo proste ale jakos tak kreatywnie mi z tej perspektywy to wyglada.