Hunt: Showdown jest projektem, który był dawno zamknięty, jednak dzięki Crytekowi znowu powrócił i zespół pracuje nad nim bardzo entuzjastycznie.
Teraz na Steamie pojawiła się aktualizacja a poprawiająca wydajność gry. Jak wynika z informacji twórców, łatka pojawiła już wcześniej na serwerze testowym i była sprawdzana przez społeczność, a dzięki informacja zebranym z testów można było poprawić kilka błędów.
Aktualizacja skupia się głównie na optymalizacji wydajności procesora podczas poruszania się lub innych interakcji w trakcie rozgrywki. Wprowadzone zmiany i poprawki powinny zwiększyć płynność oraz zredukować czas reakcji w grze, a na komputerach o mniejszej mocy obliczeniowej zwiększyć ogólną ilość klatek na sekundę. Patch poprawia także sam start gry.
Crytek opublikował także wywiad przeprowadzony z ludźmi odpowiedzialnymi za Hunt: Showdown czyli z Chrisem Auty i Sébastienem Laurentem oraz z Theodorem Maderem z zespołu zajmującego się rozwijaniem silnika CryEngine.
Dla przypomnienia Hunt: Showdown to kooperacyjna strzelanka dla czterech graczy, która zabiera nas na zapomniane przez Boga bagna pełne różnorakich potworów. Podczas rozgrywki gracze nie tylko zmierzą się z innymi łowcami ale także walczyć będą z nieprzyjaznym otoczeniem i monstrami.
Mariusz ale odkrywcze czy na prawdę wszędzie wrzucane komentarze służą Ci tylko do zdobywania punktów ? Dobra. Będę robił tak jak Ty. Uważaj. Czas start! :D ;) :P !@#$%^%&&**(
Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników.
Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu
Mariusz ale odkrywcze czy na prawdę wszędzie wrzucane komentarze służą Ci tylko do zdobywania punktów ? Dobra. Będę robił tak jak Ty. Uważaj. Czas start! :D ;) :P !@#$%^%&&**(