Tamer Adas | 22 sierpnia 2021, 21:10
intel ARC doczekało się opublikowania nowego materiału wideo porównującego jakość technologii, dostępnej w ramach modelu open-source!
Podczas Architecture Day 2021 gracze mogli ujrzeć jakie są założenia intel XeSS, technologii mającej rywalizacji z AMD FSR oraz z Nvidiowym DLSS-em, stawiając na bardzo dobrze funkcjonującą optymalizację wygładzania krawędziowego.
Sztuczna Inteligencja od "Niebieskich" ma funkcjonować na modelach od intela oraz na konkurencyjnych urządzeniach, przy czym na modelach z linii ARC Alchemist gracze będą mogli liczyć nawet na dwa razy większą wydajność w przypadku grania w rozdzielczości 4K.
Rozwiązanie co ważne będzie od razu współpracować z takimi popularnymi silnikami jak Vulkan, Unreal Engine, Unity czy z bibliotekami DirectX XII Ultimate. Pakiet rozwiązań ma zaoferować rozdzielczość rywalizującą o prawdziwe detale względem natywnej rozdzielczości.
Co ciekawe intel zdecydował się tak samo jako AMD, udostępnić intel XeSS za darmo w ramach modelu open-source, dzięki czemu każdy twórca będzie mógł zadbać o kompatybilność i możliwość wykorzystania technologii.
Śledź nas na google news - Obserwuj to, co ważne w świecie gier!
źródło: https://videocardz.com/newz/intel-xess-ai-based-super-sampling-technology-will-be-open-source-once-it-matures
Komentarze [0]:Wszelkie Prawa Zastrzeżone.
Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników.
Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu